Gå til innhold
Hundesonen.no

Steve Irwin er død

Gronnis

Recommended Posts

Er det bare meg som syntes mannen var fryktelig masete? :unsure: Jeg orket aldri å se ferdig noen av programmene hans.. Synd at han døde selvfølgelig,for all del, men jeg begynner å få litt inntrykk av at jeg er den eneste i hele verden som irriterte meg grønn over fyren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som syntes mannen var fryktelig masete? :unsure: Jeg orket aldri å se ferdig noen av programmene hans.. Synd at han døde selvfølgelig,for all del, men jeg begynner å få litt inntrykk av at jeg er den eneste i hele verden som irriterte meg grønn over fyren. :)

Fullstendig enig, måtte slå av et mimre-program her om kvelden (han er for eksempel nesten ene og alene grunnen til at jeg i dag avskyr engelsk med australsk aksent - "ju wånnæ pæædi mæit"....)

Når det er sagt er det uansett trist, ikke minst for de etterlatte - som riktignok visste fryktelig godt at han lekte med livet hver bidige dag.

Engasjementet var også prisverdig - men for min del ble det alt for mye show, klenging og unødvendig bryting med rovdyr til at evt. budskap nådde fram her i gården...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.

hva kan jeg si, litt tidlig å komme med en sånn spøk da men det er no fra en australsk avis så kanskje de har fått lov ikke vet jeg.

http://media.theaustralian.news.com.au/Nic...0908_Irwin.html

:) oj det der var ikke noe særlig morsomt synes jeg. Han har vært død i bare noen dager åsså kommer dumme media med noe sånt :)

Rip Steve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.

hva kan jeg si, litt tidlig å komme med en sånn spøk da men det er no fra en australsk avis så kanskje de har fått lov ikke vet jeg.

http://media.theaustralian.news.com.au/Nic...0908_Irwin.html

Kanskje stygt av meg, men jeg synes den egentlig var litt festelig. For om det finnes en himmel, så trur jeg at det er akkurat slik han gjorde entre der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje stygt av meg, men jeg synes den egentlig var litt festelig. For om det finnes en himmel, så trur jeg at det er akkurat slik han gjorde entre der.

må si meg litt enig der altså! jeg tror at hvis han kunne sett filmen selv, så hadde han hatt såpass mye selvironi at han han hadde syntes det var morsomt! det tror ihvertfall jeg da!

men det var kanskje litt i tidligste laget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne nyheten går rundt på alle dyreforum som er. Det sier jo litt! Jeg elsket programmene hans, og makan til engasjert mann skal du lete lenge etter! Han har gjort mye for dyr og natur, mer enn de fleste gjør i løpet av et helt liv, så man kan trygt si at han har oppnådd masse!

For de som er interessert, så går det et minneprogram om han på animal planet i kveld. Husker ikke klokkeslett, sjekk texr-tv. Det skal i alle fall jeg!

Edit: Så nå at Buhund-jenta sa noe om det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også tror det,men synes bare det var litt vel tidlig å hartselere med en som var død liksom. :D

Når kjente personer, eller store katastrofer skjer, så kommer det alltid diverse vitser veldig fort. Eks 11. september for 5 år siden. Folk fikk jo vitser per sms før de hadde fått med seg hva som hadde skjedd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...