Gå til innhold
Hundesonen.no

Steve Irwin er død

Gronnis

Recommended Posts

Er det bare meg som syntes mannen var fryktelig masete? :unsure: Jeg orket aldri å se ferdig noen av programmene hans.. Synd at han døde selvfølgelig,for all del, men jeg begynner å få litt inntrykk av at jeg er den eneste i hele verden som irriterte meg grønn over fyren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som syntes mannen var fryktelig masete? :unsure: Jeg orket aldri å se ferdig noen av programmene hans.. Synd at han døde selvfølgelig,for all del, men jeg begynner å få litt inntrykk av at jeg er den eneste i hele verden som irriterte meg grønn over fyren. :)

Fullstendig enig, måtte slå av et mimre-program her om kvelden (han er for eksempel nesten ene og alene grunnen til at jeg i dag avskyr engelsk med australsk aksent - "ju wånnæ pæædi mæit"....)

Når det er sagt er det uansett trist, ikke minst for de etterlatte - som riktignok visste fryktelig godt at han lekte med livet hver bidige dag.

Engasjementet var også prisverdig - men for min del ble det alt for mye show, klenging og unødvendig bryting med rovdyr til at evt. budskap nådde fram her i gården...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.

hva kan jeg si, litt tidlig å komme med en sånn spøk da men det er no fra en australsk avis så kanskje de har fått lov ikke vet jeg.

http://media.theaustralian.news.com.au/Nic...0908_Irwin.html

:) oj det der var ikke noe særlig morsomt synes jeg. Han har vært død i bare noen dager åsså kommer dumme media med noe sånt :)

Rip Steve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.

hva kan jeg si, litt tidlig å komme med en sånn spøk da men det er no fra en australsk avis så kanskje de har fått lov ikke vet jeg.

http://media.theaustralian.news.com.au/Nic...0908_Irwin.html

Kanskje stygt av meg, men jeg synes den egentlig var litt festelig. For om det finnes en himmel, så trur jeg at det er akkurat slik han gjorde entre der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje stygt av meg, men jeg synes den egentlig var litt festelig. For om det finnes en himmel, så trur jeg at det er akkurat slik han gjorde entre der.

må si meg litt enig der altså! jeg tror at hvis han kunne sett filmen selv, så hadde han hatt såpass mye selvironi at han han hadde syntes det var morsomt! det tror ihvertfall jeg da!

men det var kanskje litt i tidligste laget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne nyheten går rundt på alle dyreforum som er. Det sier jo litt! Jeg elsket programmene hans, og makan til engasjert mann skal du lete lenge etter! Han har gjort mye for dyr og natur, mer enn de fleste gjør i løpet av et helt liv, så man kan trygt si at han har oppnådd masse!

For de som er interessert, så går det et minneprogram om han på animal planet i kveld. Husker ikke klokkeslett, sjekk texr-tv. Det skal i alle fall jeg!

Edit: Så nå at Buhund-jenta sa noe om det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også tror det,men synes bare det var litt vel tidlig å hartselere med en som var død liksom. :D

Når kjente personer, eller store katastrofer skjer, så kommer det alltid diverse vitser veldig fort. Eks 11. september for 5 år siden. Folk fikk jo vitser per sms før de hadde fått med seg hva som hadde skjedd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Samtlige linker til prøv/bestill går til samme side, som ser slik ut: 
    • Først. Aldri la barnet klemme hunden hunden har vist usikkerhet rundt barnet og da kan en klem fort føre til bitt!  Har selv 3 barn, to bhg barn.  Når valpen bjeffer på barna, prøver jeg med avledning.  Men.. Hunder gir fra seg mikro signaler, for å vise redsel, uro, aggresjon ect. Mye tror vi er søt relasjon mellom barn og hund, men det er d sjeldent. Barn beveger seg og oppfører seg uforutsigbar for hunden dar av ofte litt skummelt for hunden.  Jeg hadde fått inn en skikkelig hundetrener, noen som kan hund. For å se på forholdet, hjelpe deg å lese hunden.  Min valp/unghund er i valpebingen når det er bråk i hjemmet. Hunden trenger ikke å engasjere seg i leken og barna fortjener å leke fritt uten småbiting/bjeffing.  
    • Vi fikk oss valp for litt over en uke siden. Har en sønn på 4,5 år. De første tre dagene var valpen veldig redd barnet. Det har gått seg til og valpen klarer stort sett å legge seg i buret, eller sengen for å sove i samme rom på tross av barnelek eller dans. Får ligge i fred, selvfølgelig.   Valpen snuser på barnet og er nysgjerrig innimellom når barnet er rolig, og ikke viser valpen interesse.    Til tider bjeffer valpen på barnet mitt. Jeg prøver å overse, opptre normalt for å vise at det er ufarlig når barnet leker og/eller er litt høylytt.    Vi trener med godbiter og lykkes med det innimellom ved at valpen tar godbit i hånden til barnet.    stort sett bryr ikke barnet seg om hunden. Men ved legging har det vært vanskelig å forhindre en klem, og rolig klapping, etterfulgt av en godbit mens jeg har hunden i fanget mitt. Barnet får ikke bære valpen, og får heller ikke ha den i fanget før den eventuelt blir trygg på barnet.    Syns det er vanskelig. Vil ikke kjefte for mye på barnet, men vil heller ikke ødelegge for valpens erfaring med barn. Er det håp for at dette kan bli bra? 
    • Hvor klikker du? Kan du legge inn skjermbilde? Det fungerer problemfritt for meg, og jeg blir sendt til doggiebag.no
    • Vil bare meddele at jeg ikke får til å bestille DoggieBag. Blir bare sendt til en blank side med logo øverst, ellers tom. Hjelper ikke å vente eller oppdatere. Siden er bare blank under logoen. Chrome nettleser på Android. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...