Gå til innhold
Hundesonen.no

jeg hater mennesker... [DYREMISHANDLING]

Andreassen

Recommended Posts

Skrevet

Sitter bare og koker inne i meg selv nå jeg :):(

Hvem **** tror dem at de er?? Latterlige drittsekker :D Der lå hunden så søtt og så tror dem bare at de kan gå hen og gjøre sånn Flaming

Hunden skulle tatt dem begge og bitt strupen over på dem. Hvis det var min hund noen gjorde så med og jeg så det, da ville jeg skåret pikken av dem for og sige det mildt sagt Flaming

Hater og se sånn blir så lei og sint indvendig! Stakar hund :''(

Men syns det var litt merkeligt at hunden ikke gjorde noe?? Hvorfor tror dere den ikke gjorde noe? Fordi den blev redd?

Skrevet

jeg er overrasket over at hunden i det hele tatt klarte å røre på seg... Kjenner hatet vokse seg stort og svart av det her... Men HELDIGVIS er de ikke anonyme, så forhåpentligvis sitter det en god sjel i USA og leser om denne saken, reagerer på samme måte som oss, oppsøker disse idiotene og lager sprekk i hodeskallen på dem som resulterer i enda mer hjerneskade på disse undermenneskene... For den som får seg til å gjøre noe slikt mot et dyr mangler noe i topplokket og bør lukes vekk fra verdensamfunnet så fort som overhodet mulig! Flaming Flaming Flaming Flaming

Skrevet

ååå fy søren!!! :evil: det skulle vært meg som så dem gjøre noe slikt, jeg hadde ikke spart på kruttet det kan jeg love dere :evil: . de skulle fåt sånn pryl at de ikke hadde kunne gått på minst en uke (helst lengre). stakkars hunden som bare ligger der å slapper av også slår de den på den måten til pass til dem at de ble tatt for det dere var ikke noe særlig godt gjort (ikke i det hele tatt).

¨blir bare så sint når jeg ser slikt altså.

dere skulle bare sett og hørt meg når det kom en som bor i nærheten her og truet hundene mine forde de bjeffer. han hadde en annen person med seg som så ut som om han kunne sunket i jorden hvis han hadde hatt muligheter for det.

jeg satte den personen skikkelig på plass og kommer han og slenger noen slike kommentarer til meg flere ganger så skal eg jaggumed gjøre som han (jeg kommer til å true han med at jeg kan klage på barnehagen han driver) :evil: er ikke verre på det. har full oversikt over barnehagen når de er ute og kan godt klage på dem om han truer mine hunder flere ganger. :evil:

Skrevet

Vil ikke se klippene jeg, greier det ikke.

Blir fysisk dårlig i lang tid etter å ha sett klipp/bilder av dyr som blir misshandlet.

Har sett så mye fælt i det siste at jeg ikke greier å se noe mer på en stund.

Alle må selvfølgelig ikke lukke øynene å late som det ikke skjer, men akkurat i dag velger jeg det. :)

Skrevet

Jeg ser heller ikke på det idag... Skal snart sove... Må vente til en gang jeg har tid til å :) ... Blir sterkt påvirket av reklamene om mishandling på animal planet... Får ta det siden...

• 4 weeks later...
Skrevet

En hund ligger og sover ved siden av en brusautomat.

En dum **** som fortjener å bli revet av armer og bein under medisinering så han plages mest mulig før kroppen tar kvelden tar et skateboard og slår hunden i hodet. Og han holder ikke igjen heller, han slår HARDT.

Det er såvidt hunden ikke svimer av, men den reiser seg opp, fortumlet forsøker den å bjeffe før den ****** ***** DRITTEN slår hunden en gang til.

Og hva gjør kameramann? Han ler. La oss håpe noen skyter disse svina så fort som mulig. Helvetes ***** drittmennesker! :D:D:D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk! Vi har vurdert Toller, Flatcoated Retriever og husky faktisk! Synes selv at huskyer er så fantastiske, men ville ha noe litt mer førerorientert. Tror selv at en flat og belgisk fårehund blir for mye hund igjen. Men tusen takk for gode tips! Og når det kommer til røyting har vi tatt dette i betraktning ja! Fordelen med husky er jo at de har røyte perioder! Så satser på at robotstøvsugeren vår får kjørt seg!
    • Tydeligvis. Har snakket med mange som har blitt "tvunget" til å kjøpe hund.  Personlig så ble jeg paff, og skuffet- fra en seriøs oppdretter som kydde så og vær så imøtekommende til skikkelig skarp sur stemme...    
    • Så bra du tenker på økonomien før du skaffer hund! Det koster en del, og som du har erfart kan det fort komme på ekstra kostnader. Når det gjelder timing så er det noen faktorer. Hvis du ikke allerede har vært i kontakt med oppdrettere så kan det ta tid å finne et valpekull med leveringsklare valper. Noen oppdrettere har reservert alle valpene før de er født. Så start med å kontakte ulike oppdrettere og sjekke tid for valpekull, om foreldrene oppfyller avlsrådene til raseklubben osv. Hvis dere skal flytte, slik jeg forstår det, så kan det være greit å ha kommet noenlunde i orden før en valp kommer i hus. Er huset "valpesikkert"? Er det hage/uteområde som er inngjerdet, er dette noe dere tenker å gjøre eller ha på plass før valpen kommer? Er det noen store oppussingsprosjekter i ny bolig som kan være greit å ha unnagjort før man får en nysgjerrig og aktiv krabat i hus? Personlig foretrekker jeg å få valp i sommerhalvåret, når man uansett er mye ute. Det gjør dotreningen så mye enklere enn å måtte pine seg ut i -15 annenhver time, og stå og vente på at valpen skal gjøre fra seg. Siden du kommer til å være hjemme så er ikke alenetrening et stort problem, men en valp er aktiv, så det kan være greit å få valp i en rolig periode, kanskje ikke rett før eksamensperioden f.eks. Når det er sagt så kommer jo alt an på når den rette valpen fra den rette oppdretteren er leveringsklar. Når valpen først er i hus så må man tilpasse seg det, men det virker jo som dere har gode forutsetninger tenker jeg.
    • Jeg synes golden virker som et bra alternativ for dere. Siden du er vant til husky så er du vant til høyt aktivitetsnivå, og det virker som du er forberedt på og klar over at golden trenger litt mer mental aktivisering, men også er mer førerorientert og lettere å trene. Den store negative faktoren for min del med golden er at de røyter MYE. Her er det enten mye børsting og støvsuging og/eller ofte bading. Men hvis dere fikser det synes jeg det høres ut som en golden vil trives hos dere. Det er mange raser som kunne passet, jeg tenker flatcoated retriever, belgisk fårehund, finsk lapphund eller setter. Men jeg synes golden virker som et veldig godt alternativ for dere.
    • Hei! Jeg (dame 23) og samboeren min (29) vurderer å gå til anskaffelse av en hund. Jeg er ganske turglad av meg og driver med friluftsliv som hobby (hengekøyeturer, fjellturer, teltturer, fisketurer osv.) samboeren min er mer hjemmekjær og liker å ta det mer med ro, det gjør også jeg i perioder. Pga. en kronisk sykdom kan hverdagen min være uforutsigbar, men så lenge jeg holder meg i aktivitet og med måte så pleier det å gå greit. Vi ser etter en hund som kan være med på alt. Alt fra familiebesøk til fisketurer til ferier med bobil og hele pakka. Vi ser etter en følgesvenn rett og slett, som ikke skal sitte alene hjemme hele dagen, men som kan inkluderes i våres hverdag. Vi bor ganske landlig og selv om leiligheten vår ikke er så stor, vurderer vi golden retriever som rase. Vi trenger en hund som kan være aktiv, men også tåler ett par dager på sofaen. Vi ser etter noe allsidig, en rase som er litt morsom og rampete, men også lett kan trenes og formes slik vi ønsker. Det er så utrolig mye å velge mellom og det er så mange raser jeg kunne tenkt meg. Jeg er oppvokst med støvere og jeg og min mor skaffet oss husky når jeg var 17, hun har vært min følgesvenn i så mange år allerede. Men nå har jeg lyst på en hund jeg kan forme litt mer slik jeg vil. Jeg er åpen for tips til hunderase som kunne passet annet enn en golden retriever også! Det viktigste for meg er at det er en rase som vi har kapasitet til å ha, slik at vi får en godt balansert hund som får behovene sine møtt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...