Gå til innhold
Hundesonen.no

bekymret fòr leverandør..


MarieR

Recommended Posts

Skrevet

Ellinor antonsen (olivers, trondheim) ringte meg første skoledag, og en smule bekymret spurte hun om alt sto bra til med meg. Svarte at jeg hadde det da bra jeg..så spurte hun om hunden hadde det bra. Joda, han hadde da det. En smule forfjamset utbryter hun; Du er klar over at du ikke har kjøpt mat til hunden på over 4 mnd?!

Måtte le jeg, og forklarte at vi driver å tester ut lone star, men at hunden hadde bedre appetitt med olivers, så det kan hende vi "kommer tilbake". Dermed fikk jeg jo advertising lista over forskjeller på de to forene, og hun mente jo selfølgelig at olivers er et bedre fòr, og at jeg fikk se til å kjøpe litt ordentlig mat til hunden igjenn :P

Visste Oliver`s tar vare på kundene sine, fikk det bekreftet nå. Hehe. De trudde sikkert Ask hadde gått med eller noe :P Hvertfall jeg fleipet med at jeg hadde kjøpt meg italiens mynde, og hadde byttet bort ask :P Ellinor sto da i bakgrunnen å hørte sikkert ikke det hele, og fikk ikke med seg at jeg fleipet..hehe.

Flere med leverandørs historier? :P

Skrevet

Tror nok du ble utsatt for et salgstriks, jeg! Tenker de går gjennom kundelistene sine innimellom og har sett at du ikke har bestilt på en stund. Dermed ringer de og prøver å få deg tilbake :P

Skrevet

Tror nok du ble utsatt for et salgstriks, jeg!

Er nokk salgs triks ja...de går igjennom listene sine og ringer opp til de som ikke har bestillt på lenge for å prate litt. :P

Skrevet

ikke noe leverandør histori men må bare si at Ellinor er så arti:)

gikk kurs med henne for ikke så veeldi lenge sia.

Signerer den. :P Har vært på kurs med både henne og John Ketil. Like morsomme begge to. :P

Skrevet

Signerer den. :P Har vært på kurs med både henne og John Ketil. Like morsomme begge to. :P

Enig! og det at det er netopp dem som leverer olivers, gjør at jeg faktisk ikke trur det var noe salgstriks, selfølgelig, de ville sjekke om jeg fremdeles var en kunde, men hun ringte nok ikke bare for å få solgt mer fòr, hun har nemlig mer enn nok å gjøre med å forberede seg til å dømme NM eller hvar det KM..) i bruks i helgen :P Så hun ville forsikre seg om at alle hadde det de trengte før de drar bort :P :P Ren service! :P

Skrevet

Etter slik jeg kjenner så er dette ikke noe salgs triks nei, verken ellinor eller jon

Ketil er slik.

Donny var eneste hann hunden på kurset vårt :P

så han ble litt dulla med etterhvert :P

Skrevet

Ellinor er ei super dame, og inntrykket mitt er at hun bryr seg om folk hun kjenner og hundene deres (er ikke fôrkunde av henne).

Men hun driver jo butikk også, så det var nok en salig blanding, tenker jeg :P

Skrevet

Vil ikke kalle det salgstriks, men kundeoppfølging. To helt forskjellige ting! Og kundeoppfølging får man sjelden nå til dags! Her er det snakk om folk som driver "butikk", det er sant, men det er også snakk om folk som faktisk oppriktig interesserer seg for og bryr seg om kundene sine. Det skulle vært flere som John Ketil og Ellinor der ute!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...