Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva gjør du på i kveld?

Tine

Recommended Posts

Skrevet

Hva gjør du på i kveld? Selv så sitter jeg forann datan og titter, Gizmo sover vedsiden av meg og tar livet med ro :icon_cry:

Skrevet

Kjeder meg litt egentlig...Samboern er sovna av på sofan å ligger der å snorker å jeg tråler internettet...

Drikker litt rødvin gjør jeg også...Liker egentlig ikke vin,men driver på å lære meg å drikke det.Å idag har jeg endelig funnet en rødvin som er god!Er på tredje glasset nå å har bare brukt litt over 3 timer!Absolutt helt ny rekord for meg:)

Skrevet

ÅÅ det hørres knall ut, tenkte og ha meg noen øl i helga mens jeg flytter litt :icon_cry: Jeg vet hvordan snorking er ja ikke noe :)

Skrevet

jeg sitter barnevakt for to gutter på 2 og 3 år.. han yngste hadde jeg på min avd. når jeg jobbet i barnehage i fjor, så det var igrunn veldig koselig! begge guttene har lakt seg, den elste tisset i sengen istad... :unsure: men det er ordnet nå ..hehe... vært sammen med barn i heeeele dag! først på jobb, og så nå. begynner å bli sliten..

Skrevet

Tja..

masse...

Først var jeg i badeland med en venninne, ( litt kult, var 8 stykker i hele badeland og jeg kjente 7 av dem.....) hehe..

Så har jeg sett på film, veldig søt sånn prinsessehistorie:)....

.

Og nå sitter jeg her på nettet, snart se noen episoder av friends:)

Skrevet

Har nå nettopp vært ute med Gizmo, sitter på datan og chatter litt med folk :P Skal prøve å legge meg tidligt i dag :P

Skrevet

Jeg kjeder meg og prøver å gjøre en oppgave til skolen. Skal skrive en oppgave av en kjent musiker, forfatter, skuspiller..osv som har tilføyd noe den personen er kjent for.. Noen som har noen forslag??

Skrevet

Nå har jeg akkurat kommet inn fra aftentur med begge jentene mine og begge hundene våre. Solo skal være her til i morgen kveld, men bruker som vanlig noen minutter på å finne ut at Ane virkelig har reist fra henne! Må snart legge meg, for jeg har ny jobb og må være opplagt! :P

Skrevet

Jeg har båret en bevisstløs hund i armene og etterpå forsøkt å finne parkeringsplass i nærheten av bygget der jeg bor. Uten hell, så det ble et stykke å gå. Bikkja ble operert i kveld. Så ut som om jeg bar rundt på en død hund der hun lå i armene mine inntullet i plastikk med hodet og tunga hengende. :P

Nå bare sover hun, fortsatt med tunga ut, og jeg venter på at hun skal kvikne til litt så jeg får satt en smertestillende sprøyte hvis hun har vondt.

"Det årnar sæ!" :P

Guest Christine
Skrevet
Må snart legge meg, for jeg har ny jobb og må være opplagt!

Å stilig, hvordan jobb da? Gratulerer :P

Bikkja ble operert i kveld.

Å, hva her skjedd med bikkja da?

Vel, jeg har spist salat, laget salat, osv :P

Skrevet

Å, hva her skjedd med bikkja da?

Hun ble sterilisert i går. Toskete meg klarte selvfølgelig å søle ut den smertestillende hun skulle ha gjennom veneflon mens hun var bevisstløs, men natten gikk nokså knirkefritt allikevel. :P

Skrevet

jeg skal slappe av.. har vært hos Golwell idag og shoppet en god del hårprodukter til en billig penge så jeg har ikke råd til og gå ut heller... :/

Skrevet

Skal få pakka helt ferdig før vi kjører lasse i morgen :P Blir vel at jeg legger meg litt tidligt i kveld, siden det blir en lang dag i morgen..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hva gjør man om det ikke går? Og hvor lenge prøver man å få det til å funke? 
    • Det er veldig individuelt. Jeg har aldri hatt noe problem med hundene og sjelden kattene, men tok til oss en voksen omplasseringskatt som gikk etter hundene og angrep dem, han ble levert tilbake. Har tatt til meg både kattunger og voksene katter, men aldri prøvd med "ikke kattevante" voksene hunder. Har hatt Sheltie (gjeterhund) og aldri hatt noe problem, men har du hund med høyere gjeterinstinkter kan det bli problemer.  Noen ganger går det sånn også. Passhund (Jämthund) og ny ungkatt.  
    • Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...