Gå til innhold
Hundesonen.no

Ta hull i øre på andre

victoria_e

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har nå 9 hull i ørene, og var til ei vennine igår og skulle ta hull i ørene på henne ;) Jeg tok et hull først på meg selv for og "vise" at det ikke var så voldt, det var det heller ikke jeg stakk fort i gjennom øret!

Men når jeg skulle ta på henne ble jeg skikkelig nervøs og når jeg holdte nåla begynte jeg og skelve :( Men jeg klarte det, tok til sammen 3 hull i ørene på henne :)

Merkelig det der at jeg ikke gjorde meg noe av og gjøre det på meg selv, men på andre :icon_cry:;) Noen andre som har opplevd sånn?

Skrevet

Har kun tatt 6 hull på meg selv og det gikk kjempe fint :icon_cry: Ikke vondt i det hele tatt, så har jeg tatt i nesen på meg selv og. Men den tok jeg ut for lenge siden da :) Men det blir nok noe annet og ta på andre vil jeg tro :(

Skrevet

Har kun tatt 6 hull på meg selv og det gikk kjempe fint :icon_cry: Ikke vondt i det hele tatt, så har jeg tatt i nesen på meg selv og. Men den tok jeg ut for lenge siden da :) Men det blir nok noe annet og ta på andre vil jeg tro :(

Var det vondt og ta i nesa da? ;) Huff ja de ble det ja ;)

Skrevet

Nei det var ikke noe særlig vondt og ta i nesa nei...Men litt styr var det jo, men fikk nå dobben inni til slutt da :icon_cry:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...