Gå til innhold
Hundesonen.no

Blandingen Knerten

rian

Recommended Posts

Hei alle sammen. :)

Vi er helt nye her, men her er en liten presentasjon ;)

Knerten er den peneste hunden i verden for meg. Han er nå blidt 11 år, men han tror ennå han er valp. Han er frisk og rask og er like sprek som en 1 åring!

Han er en belgisk eplehund, eller blandingsrase som noen kaller det. Han har 1 rase i hver labb, terrier, buhund, puddel og bichon frise...

Han er rett og slett nydelig. Knerten er en glad hund med et nydelig gemytt, det finnes ikke aggrisivitet i han, og han er glad i alle dyr. Han bor sammen med 2 katter som han passer på. Og alle andre dyr er hjertelig velkommen, hehe ;)

Ellers kommer det en ny liten valp til oss her i nord den 3. september. Det gleder vi oss til. En liten blandingsrase til, blanding mellom gordon setter og irsk setter, og han er en nydelig gutt.

han skal jeg også legge ut bilder av, når han bare er i hus..

Eierene er bare en jente på 28 år og en gutt på 25 som er veldig glade i dyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupp! På tide at du presenterte dere litt mer nå! ;) Men så kos at dere får valp da! ;) Gleder meg til å treffe vidunderet! ;)

Her er noen bilder av Knerten når jeg var på besøk i det KALDE (og våte) nord i sommer! :)

Sommerferien2006244.jpg

"Jeg gjør ALT for en tørr Frolic!" :P

Sommerferien2006290.jpg

Og Tequila måtte være linselus

Sommerferien2006299.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Valpene har blitt store! Vil gjerne se oppdaterte bilder av resten av valpegjengen også 😍 Julehilsen fra Pod (8 mnd), Ild (1 år) og Floss (7 år).
    • Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...