Gå til innhold
Hundesonen.no

Welincha`s Shanti

Lise

Recommended Posts

Skrevet

I dag har jeg vært og henta et nytt medlem, en schæfer valp fra kennel Welincha. Bilde kan ses på min hjemmeside som jeg holder på og lage. Hun skulle egentlig hete Schira med det reagerte den andre schæferen min på for hun heter zita så da ble det Shanti :-) Hun er 7 uker i dag. Hun er mitt store håp på utstilling og lydighet .

http://www.a-zita.tk/

Skrevet

Så utrolig søt hun var! ;)

Sølvi, du kommer ikke inn på .tk sider du, gjør du? Husker vi plagdes med min hjemmeside og? Kan det være derfor?

Skrevet

Jeg vil og se henne, men når jeg klikker på linken du har skrevet får jeg bare opp en blank side...

Så utrolig søt hun var! ;)

Sølvi, du kommer ikke inn på .tk sider du, gjør du? Husker vi plagdes med min hjemmeside og? Kan det være derfor?

Jeg kommer heller ikke inn på .tk-sider, siden jeg bruker Opera i stedet for IE. Prøv på IE hvis ikke du bruker det, det funker fint som bare det her.. ;)

Skrevet

Takk ;) ..Selv om jeg bare er èn person (som er på sonen, det er flere eiere på ho) og jeg bare har èn schäfer.. ;)

Jeg tenkte på dere begge som hadde svart, ikke at du var flere...hehe... ;)

Får ikke til og legge ut bilde...hvis noen vil legge det ut for meg ved og kopiere bilde fra hjemmesiden kan dere gjøre det ;)

Skrevet

Jeg tenkte på dere begge som hadde svart, ikke at du var flere...hehe... ;)

Får ikke til og legge ut bilde...hvis noen vil legge det ut for meg ved og kopiere bilde fra hjemmesiden kan dere gjøre det ;)

Åja, ok, da skjønner jeg jo plutselig mye mere! ;);)

Skrevet

Jeg kommer heller ikke inn på .tk-sider, siden jeg bruker Opera i stedet for IE. Prøv på IE hvis ikke du bruker det, det funker fint som bare det her.. ;)

Det er IE jeg har...

Skrevet

Så fin ei lita jente :icon_cry:

(Har FF og kom inn på siden din)

Blir spennende og se utviklingen, masse lykke til med henne :)

Kjempefin Schæfer du hadde fra før også!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...