Gå til innhold
Hundesonen.no

fremtidige planer..

janne&kenny

Recommended Posts

Vel, jeg har enorme planer selv:P hehe

Her er de:

Vel, jeg skal flytte til en leilighet. Der skal jeg ha bikkje®. Jeg skal ha en fin jobb som jeg bare har sånn for å få penger nok. Jeg skal gå fotoskole og bli fotograf. Etterhvert som jeg blir ferdig der skal jeg jobbe for VG :rolleyes: og ha ett flott liv. Jeg skal konkurrere i agility med bikkje(ne) og i utstilling. Skal reise land og strand for å ta bilder av hund og natur. Skal bli mer aktiv innen jakta. Jakte mer enn nå. Skal også ha en type som er fornuftig og herlig snill. Skal etterhvert tenke på mer på fremtiden.

He-he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har enorme planer selv:P hehe

Her er de:

Vel, jeg skal flytte til en leilighet. Der skal jeg ha bikkje®. Jeg skal ha en fin jobb som jeg bare har sånn for å få penger nok. Jeg skal gå fotoskole og bli fotograf. Etterhvert som jeg blir ferdig der skal jeg jobbe for VG :rolleyes: og ha ett flott liv. Jeg skal konkurrere i agility med bikkje(ne) og i utstilling. Skal reise land og strand for å ta bilder av hund og natur. Skal bli mer aktiv innen jakta. Jakte mer enn nå. Skal også ha en type som er fornuftig og herlig snill. Skal etterhvert tenke på mer på fremtiden.

He-he

Også må du ikke glemme at du skl bli min personlige fotograf :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja det er jo mye både langt fram, og om ikke så lenge.

Planer for Prince:

-Begynne på valpekurs 22.August :)

Jeg vil gjøre mitt beste og legge mye arbeid i å få en fin og trygg familiehund av ham. Hvis det viser seg å være nødvendig tar jeg flere "hverdagslydighet-kurs" med ham etter hvert. Når han blir voksen vil jeg gjerne prøve ut agility med han, og da blir det vel et kurs der også :D Hvis han viser seg å være egnet hadde det vært gøy med utstilling, men det får tiden vise.

Planer for meg:

Jeg begynner på vidregående og fullfører. Hva jeg vil bli vet jeg ikke, men studere "et-eller-annet" må jeg jo. Så må jeg få meg jobb, og hus.Håper jo veldig på en snill og dyreglad kjæreste. Jeg skal ha 1-2 katter, og hund. Vil drive ganske aktivt med utstilling/agility/lydighet alt etter hvilken rase jeg har, og hva den hunden trives med. Vil også gjerne ha 2 barn. Får jeg tid og har nok erfaring og kunnskap hadde det vært gøy å drive et lite hjemmeoppdrett av Hellig Birma, med kanskje 3 katter, hvor jeg også har noen på fôr.

Noen andre hunderaser jeg kan tenke meg:

-Engelsk Springer Spaniel

-Berner Sennen

-Tibetansk Spaniel

-Sheltie

-Old English Sheepdog

og gjerne en retriever av et eller annet slag

Ellers må jeg jo ha flere cavalierer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg er jo bare 13 år og vet at jeg vil ha 3 barn, mange forskjellige dyr og m.m...

Vil ikke ha så stort hus,heller stor hage.

Jeg vil bo ved sjøen.

vil ikke ha barn før 30 årene.

Gifte meg før jeg får barn.Få ett eller et par kull på en papillon. :huh:

Masse jeg har planlagt :P

Skal ha en katt fra dyrebeskytelsen, den som har vært der lengst, grunnen: at det er ingen som vil adoptere den, derfor vil jeg. Kanskje ha hest fra dyrebeskyttelsen(da må jeg vente lenge :P).

Muligens andre dyr også, eks: fisk.

Skal selfølgelig ha hunder, og da drive med utstilling.

Muligens agility vis jeg liker det, og kanskje fristyle også(det virker gøyt, skal kanskje begynne på det.

ja...Det var vell alt B) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Først. Aldri la barnet klemme hunden hunden har vist usikkerhet rundt barnet og da kan en klem fort føre til bitt!  Har selv 3 barn, to bhg barn.  Når valpen bjeffer på barna, prøver jeg med avledning.  Men.. Hunder gir fra seg mikro signaler, for å vise redsel, uro, aggresjon ect. Mye tror vi er søt relasjon mellom barn og hund, men det er d sjeldent. Barn beveger seg og oppfører seg uforutsigbar for hunden dar av ofte litt skummelt for hunden.  Jeg hadde fått inn en skikkelig hundetrener, noen som kan hund. For å se på forholdet, hjelpe deg å lese hunden.  Min valp/unghund er i valpebingen når det er bråk i hjemmet. Hunden trenger ikke å engasjere seg i leken og barna fortjener å leke fritt uten småbiting/bjeffing.  
    • Vi fikk oss valp for litt over en uke siden. Har en sønn på 4,5 år. De første tre dagene var valpen veldig redd barnet. Det har gått seg til og valpen klarer stort sett å legge seg i buret, eller sengen for å sove i samme rom på tross av barnelek eller dans. Får ligge i fred, selvfølgelig.   Valpen snuser på barnet og er nysgjerrig innimellom når barnet er rolig, og ikke viser valpen interesse.    Til tider bjeffer valpen på barnet mitt. Jeg prøver å overse, opptre normalt for å vise at det er ufarlig når barnet leker og/eller er litt høylytt.    Vi trener med godbiter og lykkes med det innimellom ved at valpen tar godbit i hånden til barnet.    stort sett bryr ikke barnet seg om hunden. Men ved legging har det vært vanskelig å forhindre en klem, og rolig klapping, etterfulgt av en godbit mens jeg har hunden i fanget mitt. Barnet får ikke bære valpen, og får heller ikke ha den i fanget før den eventuelt blir trygg på barnet.    Syns det er vanskelig. Vil ikke kjefte for mye på barnet, men vil heller ikke ødelegge for valpens erfaring med barn. Er det håp for at dette kan bli bra? 
    • Hvor klikker du? Kan du legge inn skjermbilde? Det fungerer problemfritt for meg, og jeg blir sendt til doggiebag.no
    • Vil bare meddele at jeg ikke får til å bestille DoggieBag. Blir bare sendt til en blank side med logo øverst, ellers tom. Hjelper ikke å vente eller oppdatere. Siden er bare blank under logoen. Chrome nettleser på Android. 
    • Alltid hatt inntrykk av at hollender er mye mer hund enn malle. Like energiske, mer selvstendige og litt skarpere? Schæfer og schæfer og schæfer er alt fra hollender til collie? Gleder meg til å lære mer om du fortsetter tenke høyt her mens du vurderer og leter. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...