kobra_love Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2005 Huff! Jeg er så valpesyk nå!! Har så lyst på en Irsk Ulvehund valp, men vet at jeg ikke har tid før om hvertfall et år Får sikkert ikke lov til å ha en så stor hund her hjemme heller da, så må nok bare belage meg på å vente. men, vil dere anbefale meg å kontakte en oppdretter allerede nå? Med tanke på at jeg ikke kan ha en ny valp før om 1-2 år??? Eller er det litt tidlig? Så jeg får nok kose meg med Kobra jenta mi så lenge da. Ikke at det er noe nederlag da. Hun er "babyen" min Bortskjemt er a å!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2005 du kan jo begynne og lete etter seriøse oppdrettere og muligens besøke dem og se hvordan de holder på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 21. Juni 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2005 Ja..... Jeg vil gjerne finne en oppdretter i nærhete av meg, og vet det er noen ikke så alt for langt unna som driver med Irsk Ulvehund! Hadde vært gøy å besøke noen, men jeg føler liksom at jeg trenger meg på, ettersom jeg ikke skal ha valp før om et par år! Hva syntes dere som driver oppdrett??? Ville dere sett på det som unødvendig "prat"??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2005 er helt valpesyk....... venter på valp fra eget oppdrett... parring skjer i Januar, så da er det bare å vente...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathrine Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2005 Samme her.. Har såå lyst på en boston eller boerboel.. Kommer til å skaffe meg begge rasene, men blir noen år til.. :oops: Men har enda ikke bestemt meg for hvilken eg vil ha først da.. tjhi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2005 tror de fleste seriøse oppdretere ville blitt glad hvis u skjekka de litt ut..for da vil de også skjønne at DU er seriøs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 21. Juni 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2005 Ja.... Kanskje det! Må bare vente til jeg får lappen da, så kan je åke rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2005 jeg er ikke valpesyk #-o gleder meg til lunah blir stor jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar