Gå til innhold
Hundesonen.no

Reklame for sonen...!

SoppenCamilla

Recommended Posts

Skrevet

Slang den like godt inn her jeg! Lill ringte meg nettopp og sa det var reklamert for Hundesonen i det siste Hjemmet (?)! At det var et flott, aktivt hundeforum hvor man kunne lære masse om hund! Hurra! :wub:

Skrevet

Hei!

Høres bra ut... noen som vet hvilket Nr. av hjemmet og hvilken side? Så slipper man å lete seg tullerusk :wub:

Lill sa det var det nyeste nå, også tror jeg det er på den sida med sånn veterinær-greier.. Der som man sender inn sånn spørsmål, også får man svar og sånt..

Skrevet

Ja, men sjekk først da, at det stemmer.. Kjedelig hvis alle går og kjøper Hjemmet, også har Lill sagt feil.. :rolleyes:

Hehe, ja.. eller sånn som jeg da, som tenkte at jeg fikk lese det på venterommet hos legen til uken.. Men altså, der har de jo IKKE de nyeste utgavene akkurat :wub::o

Skrevet

Jeg fant ikke noe i siste hjemmet... ??

:wub: Sa Lill feil?! I såtilfelle; unnskyld!

Edit: Jeg ringte ho nå (alt for sonen :o ) og ho sa at enten kunne det hende ho hadde sagt feil og at det var Norsk Ukeblad i stedet, ellers kan det være fordi at kanskje moren hennes får det en uke tidligere enn alle andre siden ho abbonerer på det. Unnskyld!

Skrevet

Hei!

Er det mulig å finne ut av... jeg er ekstremt nysgjerrig. Alternativer er å stikke på Narvesen å kjøpe alle ukebladene og lese de fra perm til perm, noe som ganske sikkert vil ende opp med at jeg står ved kjøkkenbenken å baker en av bestemors gamle oppskrifter, mens jeg tenker gjennom mine myke sider som mann og blir helt tøffel... :unsure:

Ser det for meg! :wub: Nei, men alternativet er jo å smugkikke i bladet før du kjøper det da? Og finne fram til der som det er sånn veterinær-side.. Men hvis du klarer å vente til etter helga så kan jeg be Lill finne det ut.. Lure oss sånn da gitt! :o;)

Skrevet

Moren min abonnerer på Hjemmet, så jeg så gjennom det nyeste bladet (kommer i butikken 7. August), og jeg kunne ikke finne noe der. Sikker på at det var Hjemmet?

Skrevet

Moren min abonnerer på Hjemmet og jeg så gjennom det nyeste bladet (kommer i butikken 7. August) og jeg kunne ikke finne noe der. Sikker på at det var Hjemmet?

Selvsagt er jeg ikke sikker på at det var Hjemmet! :rolleyes: Men er det sånn dyrlegespalte der? For det var et sted der det skulle stå.. :wub: Har ikke sett det selv vet du..

Skrevet

Ja, det er en spalte som heter "Spør oss" der du kan spørre en veterinær blandt andre. Men jeg finner ikke noe om hundesonen. Det er ei som lurer på om hun skal ha gress i potte til en innekatt, og ei annen som er redd for at hunden kan ha en svulst. Står ikke noe om hundesonen i svaret, eller ellers på siden. :\

Skrevet

Ja, det er en spalte som heter "Spør oss" der du kan spørre en veterinær blandt andre. Men jeg finner ikke noe om hundesonen. Det er ei som lurer på om hun skal ha gress i potte til en innekatt, og ei annen som er redd for at hunden kan ha en svulst. Står ikke noe om hundesonen i svaret, eller ellers på siden. :\

Uææ! *ringe Lill på en litt mer fornuftig tid av døgnet*

Skrevet

Hei!

Da var det i Norsk Ukeblad Nr. 31 - 2006, side 91 at Hundesonen.com er nevnt i sammenheng med hundesider på nett. Selv om det er andre sider som har fått mer omtale, så er vi i det minste med :) Kult!

Hehe, flott at vi endelig fikk "bukt" med det mysteriet :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig individuelt. Jeg har aldri hatt noe problem med hundene og sjelden kattene, men tok til oss en voksen omplasseringskatt som gikk etter hundene og angrep dem, han ble levert tilbake. Har tatt til meg både kattunger og voksene katter, men aldri prøvd med "ikke kattevante" voksene hunder. Har hatt Sheltie (gjeterhund) og aldri hatt noe problem, men har du hund med høyere gjeterinstinkter kan det bli problemer.  Noen ganger går det sånn også. Passhund (Jämthund) og ny ungkatt.  
    • Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
    • Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...