Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor ond er du?

Kjerstii

Recommended Posts

Skrevet

***You Are 30% Evil***

A bit of evil lurks in your heart, but you hide it well.

In some ways, you are the most dangerous kind of evil.

Skuffende lite :angry:

Skrevet

Jeg må ha glemt å svare på noe her.. :angry: :o

10% evil

You are good. So good, that you make evil people squirm.

Just remember, you may need to turn to the dark side to get what you want!

*jeg må bli slem* :P

Skrevet

Er vist 48% Evil jeg også.... Syns ikke det var så ille :angry: Men hva i all verden har dere svart dere som får 70-80 prosent? :unsure: Skumle tendenser her på sonen altså! :o

Skrevet

You Are 42% Evil

evil-3.jpgYou are evil, but you haven't yet mastered the dark side.

Fear not though - you are on your way to world domination.

hehe, fikk akkurat samme :angry:

Skrevet

You Are 28% Evil

så det.. som jeg sier til mamma ; jeg er den snille datteren din..

Skrevet

You Are 8% Evil

evil-1.jpg

You are good. So good, that you make evil people squirm.

Just remember, you may need to turn to the dark side to get what you want!

:D:P:D

Skrevet

You Are 28% Evil

evil-2.jpg

:D:D

Skrevet

Jeg er 62% evil visstnok :D Rakk ikke lese den beskrivelsen for jeg måtte logge meg ut plutselig (på jobb :P )

Jeg er da ikke slem! Har bare gjort litt gale i mitt lange liv :D

Skrevet

basset eier ! Du er så slem at det ikke er måte på! :D

Spør meg hva jeg har gjort i dag da??

spør meg , anyone??

Jodetskaljegfortelledere: sittet og tatt ymse tester på den siden ..

Fy og fy! :D

Skrevet
You Are 50% Evil

You are evil, but you haven't yet mastered the dark side.

Fear not though - you are on your way to world domination.

Æsj.. Jeg som trodde jeg var ond? <_<

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig individuelt. Jeg har aldri hatt noe problem med hundene og sjelden kattene, men tok til oss en voksen omplasseringskatt som gikk etter hundene og angrep dem, han ble levert tilbake. Har tatt til meg både kattunger og voksene katter, men aldri prøvd med "ikke kattevante" voksene hunder. Har hatt Sheltie (gjeterhund) og aldri hatt noe problem, men har du hund med høyere gjeterinstinkter kan det bli problemer.  Noen ganger går det sånn også. Passhund (Jämthund) og ny ungkatt.  
    • Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
    • Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...