Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi skal flytte


Miko

Recommended Posts

I sta fikk vi svar på om vi fikk en leilighet som vi har kikket på forrige tirsdag.

Å vi fikk den :)

Det er i 1 etg på et gammelt herskapshus, med egen strandlinje å brygge :)

Stor hage, i det hele tatt helt ideelt for oss som har dyr...

Nå bor vi i 3 etg på en blokk, skal bli godt å få flyttet.

Det er i Nes i Ådal så det blir et stykke å flytte, gleder meg kjempe mye samtidig som det er litt "skummelt" :)

Måtte bare dele gleden med dere :D

Her kommer noen bilder:

Her er huset:

i204471079_36936.jpg

Her er noe av hagen, legg merke til vannet :P

i200707093_7838.jpg

Dette bilde er tatt ifra stua, sjekk den utsikten:

i204866086_47369.jpg

Dette blir romme mitt, ganske mye større enn det rommet jeg har nå på 9 kvadrat:

i204866099_98837.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææ, så herlig :D:P :P

Hvor i alle dager er det egentlig? Hehe.. Er ikke så kjent jeg da.. Fylke eller noe?

Grattis til både deg og Trine! :P

Det er ved Valdres, ca 22 mil fra her vi bor nå :)

Oi, Oi, Oi, det der ser jo fullstendig supert ut!!

Grattis!

(bittelitt misunnelig her nå..)

:)

Hihi, det er kjempe fint der, inngjerdet stooor hage, åhh gleder meg :D

så herlig. Gratulerer ;)

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det så skikkelig fint ut! :) gratulerer så masse! blir ålreit tenker jeg! da må jeg jo nesten komme på besøk da! :D

Ja dere er nødt til å komme på besøk :)

Gratulerer... :P

Bestevennina mi bor i valdres :D

Når flytter dere?

Vi begynner 15.august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med leiligheten. Det var kjempebra at dere fikk den. Er så heldig å ha vært med da dere så på den, og må bare si til dere andre. Jeg falt pladask! :) Det er utrolig idyllisk og nydelig der. Gleder meg til å komme på besøk :) Hadde jeg ikke bodd så fint til selv så hadde jeg vært grønn av misunnelse :)

Lykke til med flyttingen.

Klem :D banana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
    • Så denne tråden nå og vil bare skyte inn noe; Det er altfor tidlig å forvente noen som helst grad av renslighet for en valp på den alderen. Den har ikke rukket å utvikle blærekontroll nok til å engang vite i forkant når den må på do. Den vet det ikke før den plutselig tisser seg ut. Nå er det en stund siden du skrev innlegget, og jeg antar at du har begynt å se forbedringer på denne fronten den siste tiden?    
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...