Gå til innhold
Hundesonen.no

Har du telefonsvarer?

Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine
Skrevet

Har du telefon svarer? Og hvordan lyder den?

Jeg har ikke, men jeg synes at basset-eier's telefon svarer er festlig :wub:

Skrevet

Jeg har ikke det nå, men jeg hadde det tidligere, da jeg brukte et annet abbonement.

Da lød den slik: "Halo, det er Maria"..."Halooo?, er det noen der?"..."Halooooo"..."Velkommen til marias telefonsvarer osv.".

Folk ble sprø av den, da de trodde jeg ikke hørte hva de sa.

Skrevet

Har ikke nå, men for en stund tilbake hadde jeg en som sjokket mange kjente:

"Velkommen til hjelpetelefonen for voldtatte knakkpølser - trykk 1 hvis du føler deg brukt, trykk 2 hvis du føler deg tygd på og spyttet ut, trykk 3 hvis du føler deg varm, trykk 4 hvis du vil legge igjen en beskjed"

Overraskende mange la på før valg 4 :wub:

Skrevet

Jeg har heller ikke telefonsvarer.

Hadde en fæl en en gang. Husker den ikke helt, men det var noe med noen torpedoer og knusing av kneskåler :lol:

Fikk streng beskjed av far at denne mått jeg fjerne :wub:

Hadde den en liten stund, men den var ingen slager :wub:

Skrevet

Har ikke selv, men må si jeg ringte mange ganger til onkelen min den perioden han hadde dette som telefonsvarer:

Onkelen min: Vi er desverre ikke hjemme nå (blir avbrutt av datteren på 4 år)

datteren: Jo det er vi!

Onkelen: så vi kan ikke ta telefonen

Datteren: hvorfor ikke?!

Onkelen: Nå må du være stille, pappa lager en telefonsvarer- sånn at folk kan legge igjen en beskjed etter *PIP*

Synes denne var festlig :wub:

Ringte noen ganger til onkelen min den sommeren :rolleyes:

Skrevet

Har ikke nå, men for en stund tilbake hadde jeg en som sjokket mange kjente:

"Velkommen til hjelpetelefonen for voldtatte knakkpølser - trykk 1 hvis du føler deg brukt, trykk 2 hvis du føler deg tygd på og spyttet ut, trykk 3 hvis du føler deg varm, trykk 4 hvis du vil legge igjen en beskjed"

Overraskende mange la på før valg 4 :P

Haha genialt :):P

Jeg har faktisk ikke byttet siden 6 eller 7 klasse (begynner i 10. nå =|)

Jeg har en sang til gamle trenern vår på melodien "Bare 4 år" om masse surr, tror ikke den er borte enda:P

Guest Christine
Skrevet

Om jeg finner ut hvordan jeg lager meg en telefon svarer skal jeg ha den med "tast blablabla" på Mentale vitser inlegget som Vipsen skrev jeg :)

Skrevet

Jeg har bare den vanlige netcom tlf svareren..Men jeg svarer av og til "sextelefonen værsegod" og da blir en del litt paff...:)

Skrevet

Har du telefon svarer? Og hvordan lyder den?

Jeg har ikke, men jeg synes at basset-eier's telefon svarer er festlig :angry:

Så du synes det :)

Haha, kom på å lage den fordi søstra mi engang greide å pretsere å legge igjen en melding etter *PIP*

som var sånn;

"åååååå, Kjæææærsti...æ veit du e der sjhøøø, så sutt med det der tollet, det e nokka viktig!?*

Skrevet

"dette er renates telefonsvarer, jeg kan ikke ta telefonen nå, men hvis du legger igjen en beskjed så ringer jeg tilbake så fort som mulig"

Helt standar...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig individuelt. Jeg har aldri hatt noe problem med hundene og sjelden kattene, men tok til oss en voksen omplasseringskatt som gikk etter hundene og angrep dem, han ble levert tilbake. Har tatt til meg både kattunger og voksene katter, men aldri prøvd med "ikke kattevante" voksene hunder. Har hatt Sheltie (gjeterhund) og aldri hatt noe problem, men har du hund med høyere gjeterinstinkter kan det bli problemer.  Noen ganger går det sånn også. Passhund (Jämthund) og ny ungkatt.  
    • Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
    • Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...