Gå til innhold
Hundesonen.no

Feriebilder

WheatenMali

Recommended Posts

Regner med det går greit å lage ny tråd når det ikke handler om en av hundene? (søkte på noen andre hunder og de hadde mange bildetråder så jeg regner med det :wub: )

Her kommer bilder fra ferien vår og litt fler, vi har vært i Spangereid og Kristiansand, jeg og Nena var også i Skien men der har jeg glemt og ta bilder :roll: (bildene er ikke sortert etter tid, hihi )

Oscar, Baccus og Nena:

alle.jpg

Baccus er en skikkelig kosegutt som en wheaten skal være :wub:

baccuskosegutt.jpg

Brødrene

baccusogoscar.jpg

Oscar og Nena løper i vannet i lenefjorden

beine.jpg

Meg og hundene i lenefjorden

ilindesnes.jpg

Nena og Flat'en Lotta leker i lyngen på hytta:

lottanena.jpg

Meg og Nena poserer 8)

megognena.jpg

Nena poserer så fint så

nena.jpg

Jeg har fått meg apporterende vannhund, kult 8)

nenamedpinne.jpg

Oscar kommer opp av vannet, han liker faktisk ikke vann :shock:

oscarhopper.jpg

*dele opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oscar syns lillebror er skikkelig stas :wub:

oscariekstasehilselillebror.jpg

Baccus og Oscar

oscarogbaccus.jpg

Oscar satser

oscarognena.jpg

våte Oscar poserer

oscarpastein.jpg

Etter man har badet må man riste seg

oscarristerseg.jpg

Så står man litt å bånd og furter mens man ser på damene leker

oscarserpaajentene.jpg

*Dele opp en gang til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...