Gå til innhold
Hundesonen.no

Miko har vært på sin første trening i dag

Miko

Recommended Posts

Skrevet

I dag tok vi skrittet å reiste opp på Gulset for å prøve oss på agilitybanen.

Jeg har utsatt det litt fordi jeg trodde Miko ville oppføre seg like tullete som han har gjort den siste tia... :devilbanana:

Han er jo midt i "virre-alderen".

Men han overrasket meg, han oppførte seg kjempe bra, å var jo kjempe flink.

Å jeg fikk kontakt, det er vel første gang jeg har fått når det har vært andre hunder i nærheten.

Jeg fikk beskjed om å prøve å lokke han over hinderet, men det trang jeg ikke, Miko han spratt over å syns det var morro :P

Etter litt slapp vi han, å da hoppet han over 3 hinder som jeg ba han om før han satte av gårde å over stigen.

Den syns han var kjempe kul å gå på, å gjorde det gjerne flere ganger.

Han torte åsså å gå igjennom røret.

Så dette gikk over min forventning :(

Det var åsså kjempe koslige folk der, tusen takk for hjelpen Astrid/Vicky :P

Nå gleder vi oss til trening på søndag.

Et bilde av Miko midt i et hopp:

i197008153_91655.jpg

Guest Vicky
Skrevet

Miko var utrolig flink :devilbanana: Du har virkelig grunn til å være stolt av ham! :(

Skrevet

så morro.. skal snart på kurs med Tini selv.. blir morro..

Lykke til med konkurangse.. må komme å se på en gang!

• 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har vurdert Manchester terrier, Person russel terrier, brasiliansk terrier, og skye terrier. Tenker også på Pincher men hva er forskjellen mellom en pincher og Manchester terrier? De er ganske like utseende og størrelse. Vi vet at terriere har mere jaktinstinkt og er mere sta enn gjeterhund. Ønsker helst en av de største terrierne.
    • Hva er likheten mellom alle terrierene sånn generelt? Ønsker en terrier uten napping og vanskelig klipping. Børsting går greit. Hvordan er dem i forhold til gjeterhunder? Er oppvokst med det.
    • Så da har det ikke noe å si da? Kjekt å vite. Synes Lily er så fint navn.
    • Jøss, teksten din er veldig oppriktig og detaljert! 😊 Det merkes at du virkelig har tenkt nøye gjennom dine erfaringer og hva du forventer av hunden fremover. Det er spesielt hyggelig å se hvordan du analyserer tidligere erfaringer med corgien og puddelen og trekker egne konklusjoner – det vitner om at du er oppmerksom og bryr deg om dyret.
    • Prøver å ha mindre trykk på dobbel L på Lily og Lille sier jeg sånn man sier Lille.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...