Gå til innhold
Hundesonen.no

Støl i kroppens største muskler?

ida

Recommended Posts

Skrevet

Altså i disse agurktider, tenkte jeg å dele en viktig nyhet med dere. De siste dagene har jeg hatt ganske vondt i rompa. Nei, ikke i rompa, men de stor musklene. Fint, har jeg tenkt. Da har jeg vel gått på litt i bakkene opp til skogen.

Men i dag har jeg altså skjønt at vondten kommer av at jeg sitter på en hard pinnestol ved dataen og det gjør jeg i flere timer om dagen (natta :P ) og blir altså støl i rompa fordi jeg sitter på hundesonen og msn (det er jo igrunnen stort sett med hundesonenfolk, det og).

Så sprek er jeg, liksom! :P

Skrevet

Jeg sitter på en sånn stol stol-move-stokke_s.jpg

Og jeg har den samme følelsen som man får etter man nettopp har tatt sykkelen i bruk etter en lang vinter :P

Skrevet

jeg ligger på sofaen :P Har endel problemer med ryggen for tiden, så da klarer jeg ikke å gjør noenting etter jeg har sittet oppreist ... Eller som en potetsekk heter det :unsure:

Enten er det ubrukte muskler som er i sjakk igjen, og tilbake med et evgvarende stivhet/gangsperr...

ellers så er det jeg som ikke passer godt nok på meg selv

Skrevet

Hehe. Må nok få deg bedre stol så du kan sitter foran pc'n enda lengre. :P eg har motsatt problem og det er at stolen eg sitter på er altfor digg så eg blir værende her. :P

Skrevet

Ida, jeg fikk vondt i ryggen bare av å se på den stolen! Laptop er tingen, skjønner du :P Etter diverse ryggproblemer fant jeg ut at stoler ikke var tingen, og gikk til innkjøp av laptop. Nå ligger/sitter jeg på sofaen på en haug med puter som jeg kan flytte rundt på for å støtte opp der det trengs. Kan nå sitte ved pc'n i det uendelige uten at ryggen klager. (Prøver å ha et liv ved siden av og da...)

Skulle egentlig ta meg pc-fri i disse dager, men så "må" jeg liksom jobbe litt med ting og tang (arbeidsnarkoman...? jeg...? :P), også stikker jeg innom sonen i pausene... Mulig jeg har det for komfortabelt med laptoppen min? :unsure:

OK, jeg skal gå ut i sola!...snart...

Guest Christine
Skrevet

Ja, det så vondt ut..*trøste* :P

Jeg sitter i en god skinnsofa med 3 ekstra puter, og et ullpledd ved meg..Med pappas bærbare i fanget. Er ikke livet hærlig? :P

Skrevet

Tusen takk for all sympati! Nå forsvant feriepengene ut av vindu, så noen laptop er uaktuelt :imrgreen: *grønn av misunnelse*! Ikea er et grusomt sted. Særlig når man er blakk. Det går jo ikke an å gå inn der og kjøpe en ting! :P

Nei, jeg får legge en pute på stolen, så lenge! :P

Skrevet

He-he, jeg mistenker Ikea for å være en ond sekt! Først hjernevasker de deg med katalogen. Så drar du dit og alt er fantastisk i begynnelsen. Men når du har forvillet deg langt inn blant møbler og ting og tang, begynner du å lure på om det i det hele tatt finnes en vei ut. Når du endelig kommer til kassene og ser køene, begynner du å få selvmordstanker. Du lider deg gjennom, men du slipper ikke ut før de har robbet deg for alle sparepengene dine...

Lykke til med pute og god bedring til de største musklene dine :P

Skrevet

Før hadde jeg et stol som egentlig er en utestol til å ha på terassen, så den var laaav i forhold til bordet som PC'en sto på. man kunne nesten lene haken på borden når man satt *lol*.

Men nå har jeg en god en fra ikea

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...