jeanette-k Skrevet 17. Juli 2006 Rapporter Skrevet 17. Juli 2006 Nå blir ikke noe av den fine planlagte ferien vår i år heller.. Søsteren min som bor i trondheim skal flytte så da skal vi opp dit å hjelpe henne med å flytte. Jeg tenkte at det sikkert kommer til å bli kjedeli, derfor lurte jeg på om det var noen som ville møte meg og Bono?? Søsteren min bor nå på Ranheim men skal flytte til Lade, men jeg kan jo også ta bussen da. Hadde vert litt kjekt å møte noen fra hundesonen da.. Men det er bare om noen har lyst da.. Vi reiser vel opp over om en og hal uke eller noe i den duren.. er ikke helt sikker enda.. Håper det er noen som har lyst å møte oss da..
Guest Christine Skrevet 17. Juli 2006 Rapporter Skrevet 17. Juli 2006 Jeg bor på Lade Kan godt møte dere, og gå en tur da, også kan vi prøve og få med fler
SD Skrevet 17. Juli 2006 Rapporter Skrevet 17. Juli 2006 Jeg blir med, eller som sagt andre plasser. Spørs hvor det blir, om jeg kommer dit eller ei
Kjerstii Skrevet 17. Juli 2006 Rapporter Skrevet 17. Juli 2006 Jeg kan også bli med, men det spørs når det blir da
jeanette-k Skrevet 24. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juli 2006 Har fått vite at vi reiser til trondheim på torsdag den 26 Juli. Så om noen har lyst å møte oss da er det supert!!
Ingvild Skrevet 24. Juli 2006 Rapporter Skrevet 24. Juli 2006 Torsdag den 27. eller onsdag den 26.? Jeg kan antageligvis være med.
jeanette-k Skrevet 24. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juli 2006 Ops.. mente Torsdag 27. hehe.. reknet litt feil..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar