Gå til innhold
Hundesonen.no

Spøkelser


Synne

Recommended Posts

Jeg tror at det er mere mellom himmel og jord en det vi vet, og jeg tror også at det finnes gjenferd som ikke for fred, og hjemsøker ett sted, på en måte er fanget i mitten. Men spøkelser det tenker jeg på som man ser på tegnefilm, men antar at det er gjenferd av oss mennesker og dyr som gå igjen.

Jeg er også sikkelig mørkeredd, siden i mørket er alt så uklart og man klarer ikke se klart alt rundt seg. Det har blitt bedere med årene da heldigvis hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm etter hva jeg har blitt forklart så er spøkelse en sånn sak man ser i tegnefilm med laken over hode.. hehe syntes jeg ser såne flyvene rundt omkring :D

Selv er jeg ikke så glad i antik og sånne saker fra dødsbo ol siden jeg syntes det er lit ekelt, rar som jeg er hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok på ånder og sånn ja... Høres nok litt rart ut, men jeg har faktisk sett pappan min stått på sida av senga mi og smila til meg. Og ja- jeg var helt våken! :D

Er det sant?? :D Er faren din ikke lengere en av oss, å så så du han i en ånd på en måte?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også det finnes "spøkelser", eller ånder, eller hva nå det rette uttrykket er.

Hørt mange mystiske historier, så jeg tror absolutt på at de finnes.

Ikke opplevd noe selv, og håper jeg heller aldri gjør det, for da tror jeg jeg hadde blitt vettskremt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også det finnes "spøkelser", eller ånder, eller hva nå det rette uttrykket er.

Hørt mange mystiske historier, så jeg tror absolutt på at de finnes.

Ikke opplevd noe selv, og håper jeg heller aldri gjør det, for da tror jeg jeg hadde blitt vettskremt :D

Samme her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det finnes noe mellom himmel og jord ja.

Her vi bor er det noe, å en periode var jeg redd for å være hjemme alene :D

Vi har åsså merket ting på Miko.

En kveld satt vi å kikket på tv, plutselig setter Miko seg opp å ser utover i stua å knurrer.

Han følger noe med hode sitt, å knurrer å knurrer.

Vi ber han stoppe, men han vill ikke, å mamma setter han ned på gulvet, da springer han å gjømmer seg, å ligger å stirrer ut i rommet, løftet han med i andre ennen av stua, å da sprang han å gjømte seg osv.

Altså han hadde ikke gjort det der om det ikke var noe :unsure:

Det har åsså vært flere hendelser, som at lyset går av å på av seg selv, det blir iskaldt i stua, men på gradestokken så skal det være varmt...

Å jeg som er skikkelig mørkeredd, sovner nesten hver kveld med hånden på lysbryteren min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er mer mellom himmel og jord enn vi aner.

På hytta pleier vi å høre folk som prater og går rundt om kring på loftet.

En gang jeg hadde lagt meg (dette skjedde hjemme på det gamle rommet mitt), satt jeg i senga å leste. Jeg la ned bladet mitt en stund, og da sto det en mann foran meg! Han bare stirret på meg, også bare forsvant han. Det hendte også at stolen min flyttet på seg flere ganger. Så nå har jeg bytta rom.

Sånne ting er litt merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok på ånder og sånn ja... Høres nok litt rart ut, men jeg har faktisk sett pappan min stått på sida av senga mi og smila til meg. Og ja- jeg var helt våken! :)

Faren min er også død. Han døda de jeg var tre. Da jeg var ca ti år, ringte det på døra og da jeg lukket opp sto pappa der. Det var jo ikke det, men fetteren min som jeg aldri hadde sett. De var prikk like og jeg begynte nesten å gråte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...