Gå til innhold
Hundesonen.no

Escape from CRIMSON ROOM

icebluelagoon

Recommended Posts

Skrevet

hvordan åpne skuffen? for det ikke til jeg selv om jeg har to nøkler

Du klikker på på den grå nøkkelen og så klikker du på skuffen til høyre tror jeg..

Skrevet

hvordan åpne skuffen? for det ikke til jeg selv om jeg har to nøkler

Hvis du skal åpne en skuff med ett nøkkelhull, trykker du først på nøkkelen og så på skuffen, hvis du skal åpne en skuff uten nøkkelhull trykker du bare på skuffen;-)

Skrevet

Hvor er nøkkelen til den høyre skuffen?

Under den gule skålen kanskje? Eller har du funnet den?

åh, koden min er 0440, men den funker ikke :S

Mange som har hatt det problemet tror jeg, hmm..Rart!

Skrevet

Under den gule skålen kanskje? Eller har du funnet den?

Mange som har hatt det problemet tror jeg, hmm..Rart!

hvordan finner man ting under den gule skåla? :/

Skrevet

Hvordan finner man safen? Har trykket på den stjerna flere ganger nå og det kommer opp en firkant, men så går jeg plutselig tilbake til kommoden.

Skrevet

Hvordan finner man safen? Har trykket på den stjerna flere ganger nå og det kommer opp en firkant, men så går jeg plutselig tilbake til kommoden.

du må trykke i firkanten

Skrevet

du må trykke i firkanten

hvilken firkant kommer ikke hos meg jeg går rett til komoden! men jeg fant en nøkkel i cd spilleren i hverrtfall. hva er den til?

Skrevet

du må trykke i firkanten

Det går ikke

Kommer bare tilbake til kommoden med en gang jeg klikker på firkanten...

Edit:

Klarte det ;)

Takk for hjelpen!

Skrevet

Nå stemmer jo vistnok ikke koden....! :angry2: Arg, jeg gir opp! Er nok ikke smart nok for dette.... ;)

Hva er koden din?

Skrevet

3739

Edit: Prøvde å skrive url'n en gang til, da fikk jeg 8162, men det stemmer fortsatt ikke...

Jeg hadde også samme problemet.

Prøvde å prøvde men det funket ikke. Så jeg måtte starte på nytt i et helt nytt internettvindu ;)

Skrevet

Jeg hadde også samme problemet.

Prøvde å prøvde men det funket ikke. Så jeg måtte starte på nytt i et helt nytt internettvindu ;)

Hah, der gikk det! ;) Jippi! banana

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig individuelt. Jeg har aldri hatt noe problem med hundene og sjelden kattene, men tok til oss en voksen omplasseringskatt som gikk etter hundene og angrep dem, han ble levert tilbake. Har tatt til meg både kattunger og voksene katter, men aldri prøvd med "ikke kattevante" voksene hunder. Har hatt Sheltie (gjeterhund) og aldri hatt noe problem, men har du hund med høyere gjeterinstinkter kan det bli problemer.  Noen ganger går det sånn også. Passhund (Jämthund) og ny ungkatt.  
    • Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
    • Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...