Kristina Skrevet 8. Juli 2006 Rapporter Skrevet 8. Juli 2006 I dag har både jeg og rommet fått ny farge. 3 av veggene er "kaffelatte" eller hvitbrun, og en vegg er "vårgrønn". Og jeg er flekkete! Gulvet og andre steder fikk også litt flekker, men det greide jeg å få vekk igjen. Hehe. Til og med i hagen har jeg klart å søle maling! Det var ikke så vansklig som jeg trodde, malinga gikk greit, det værste var å prøve å ikke ta der hvor man nettopp hadde malt og sånt. Jeg har pussa opp i ett kjør fra kl 3 i dag, og hatt få pauser. Men jeg klarer ikke gi meg Det er skikkelig kult! Nå driver jeg å setter inn møblene igjen. Dette her er det eneste av møbler som har kommet inn akkuratt nå, resten av veggene er hvite, så de er det ikke noe vits i å se på :angry:
Tine Skrevet 8. Juli 2006 Rapporter Skrevet 8. Juli 2006 Syns det så bra ut jeg da, litt knall grønn farge men alikevel veldig kult. Grattis hverfall :angry:
Kristina Skrevet 8. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2006 Syns det så bra ut jeg da, litt knall grønn farge men alikevel veldig kult. Grattis hverfall :angry: veit, det var meninga at den skulle være skikkelig knæsj B)
Tine Skrevet 8. Juli 2006 Rapporter Skrevet 8. Juli 2006 Jupp tenkte det og,kanskje jeg og skal male rommet i sånn farge for den var knall kul :angry:
ida Skrevet 8. Juli 2006 Rapporter Skrevet 8. Juli 2006 Kjempefint, men jeg syns jeg skimter noen sparkelflekker ved bokhylla :angry: !
Hilde90 Skrevet 8. Juli 2006 Rapporter Skrevet 8. Juli 2006 Kjempe stilig :angry: Tror vi har den "kaffelatte" fargen der i stua.
Kristina Skrevet 8. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2006 Kjempefint, men jeg syns jeg skimter noen sparkelflekker ved bokhylla :angry: ! pft, du ser nok syner Det er flekker på skjermen din Kjempe stilig Tror vi har den "kaffelatte" fargen der i stua. Vi har den på kjøkkenet og ;p Hvilke farge blir gardiner/persienner? Gardiner er for pingler!
victoria_e Skrevet 8. Juli 2006 Rapporter Skrevet 8. Juli 2006 Fy flate for en stilig grønn farge :angry: Grattis
Karris Skrevet 8. Juli 2006 Rapporter Skrevet 8. Juli 2006 Det er flekker på skjermen min, og! :angry: Stilig farge altså! Du har vært kjempeflink.
Mirai Skrevet 9. Juli 2006 Rapporter Skrevet 9. Juli 2006 Det ble jo kjempebra! Blir fint med litt sprekere på rommet ditt :angry:
Kristina Skrevet 9. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juli 2006 Da har jeg flytta inn. Endelig kan jeg slappe av. Hehe. Jeg har lite rom <_<
Guest Christine Skrevet 9. Juli 2006 Rapporter Skrevet 9. Juli 2006 Fy flate så stilig. Om du har lite rom, har du ikke sett mitt
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar