Gå til innhold
Hundesonen.no

Chicka lekte med en Chi gutt igår

Renate A

Recommended Posts

Igår kveld var jeg og Chicka ute på siste tur før sengen, litt borti veien så jeg en liten skapning komme

"katt" tenkte jeg..men jeg så at Chicka ikke hadde katte signal i kroppen sin, begynnte å lure litt.. :unsure:

Men jo nermer vi kom så så jo jeg med mine dårlig øyne at det var en liten Chi, som la ann på Chicka. :(

Det ble luktet i himmelrikte flere ganger og Chicka som er sterilisert, stilte seg opp :P

Så begynnte de å leke litt, da hadde eieren også kommet, og han syntes det var så morro å se på dem han også.

Var gøy å se hvordan Chicka gjorde seg til for den lille herren, og hvor forsiktig Chicka var i leken med den lille.

Var så søtt å se på. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her legges rett som det er an på damer som er både 2, 3, 4 og 5 ganger så store som gutta, og de digre damene lar seg ofte sjarmere ;)

Var det ikke sånn at Chicka ikke var så glad i små hunder? Hyggelig at hun fant seg en liten venn, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her legges rett som det er an på damer som er både 2, 3, 4 og 5 ganger så store som gutta, og de digre damene lar seg ofte sjarmere ;)

Var det ikke sånn at Chicka ikke var så glad i små hunder? Hyggelig at hun fant seg en liten venn, da ;)

Jo hun er ikke overbegeistert, men Chi, Pommer og Dachser er tydeligvis populært.

Dachser er så populært at hun blir helt i 120 når hun ser en, da skal hun bort og leke og nusse på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...