Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny mobiltelefon


vipsen

Recommended Posts

Aller først: vrææææl! :)

Telefonen trakk sitt siste sukk i morges, heldigvis etter å ha gjort sin siste innsats som vekkerklokke så jeg kom meg opp. Var ikke helt med i min beregning, så jeg har selvfølgelig ikke gjort som jeg sier til alle andre de skal gjøre, kopiere telefonkontaktene over på sim-kortet. Den som sitter uten et eneste nr er selvfølgelig meg :) Noia, neinei.

Saken er den, jeg må ha meg en ny, den må ikke koste et halvt hus og må være uten abo/simlock på. Store, klumsete fjernsyn/digitalkamera/boomblastere med sms- og ringe-funksjon vil jeg heller ikke ha, men jeg vil ha et ok kamera og minne, fordel med blåtann (men det har vel alle nå). Så kan jo noen se om de klarer overtale meg til å kjøpe en flipflat-tlf.

Forslag?

Edit; fikk overbevist den om at det var lurt å trekke et siste sukk, nummerne er nå reddet *sprette alle veier*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på denne..

Er det noen som vet om noen telefoner som ikke er grisedyre (gjerne klapptelefon, er så fascinert av disse, hihi), som jeg kan ta med mitt gamle simkort og nummer over på?

Min telefon er nå snart 3 år gammel og moden for pensjonisttilværelsen. Tapet sammen i bunnen og mangler diverse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samsung d600.. den har jeg og det er kjempe godt kamera på og ikke noe sånn fancy ringetoner og masse unyttige ting har blåtann og ir... jeg betalte 700 for den! :) den er jo slide mobil da ikke flip flapp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Sony Ericsson K750I og er storfornøyd.

Bra kamera, bra minne m/plass til et minnekort i tillegg, blåtann osv... Ikke med klapplokk, men... :)

Jeg betalte ganske mye for den når jeg kjøpte, men ser nå at de averteres helt ned i 1 kr med abonnement, så jeg regner med den er blitt billigere uten abonnement også.

En veldig grei og fin telefon synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line, tror du vi er millionærer eller? :) Hihi.

Men det stemmer, 3G-telefonen er kul. Bare litt out of my league med mindre jeg får pappa til å betale litt, hæhæ.

HÆ?? Er dere ikke??

Stakkars dere! *ler ondt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Ericsson er veldig gode telefoner da... Har nå en Nokia 6601 tror jeg den heter og det er flipp flapp telefon... Kan få den veldig billig nå i disse dager... Har ikke hatt noe trøbbel med den. Ok kamera og ok ringe lyder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Nokia 3250 for noen uker siden uten binding til noe men det koste også litt da, men er jo utrolig fornøyd med den hitil da(veldig bra lyd av den for å være tlf og ikke bare en mp3 spiller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NOKIA 6280

Har kikket på denne da, den likte jeg utseendet på, - men det kunne vært en liten millimeter til mellom dekselet som dras opp og knappene, du må jo nærmest rykke oppi "toppen" jo? - Hvordan greier faren din å bruke den? Eller er det meg som tar feil, og det ikke er noe problem?

Edit: tenkte på Nokia 6111 - erfaringer noen?

http://www.nokia.at/pool/pics/about_nokia/...6111_lowres.jpg

Jeg vil også ha ny mobil (eller det vil si jeg MÅ ha ny), men jeg er nokså kresen jeg da, egentlig vil jeg vel bare beholde min, men den er for stor, "klikkær i vinklær" som jeg sier og synger på sitt siste vers, et under at den lever.

Håper noen kan finne en mobil som passer mine kriterier, da hadde dere vært engler :P

- Jeg vil ikke ha en for stor mobil og den må "tåle en trøkk" (har en uvane at jeg mister telefoner i bakken, hustelefonen har og' blitt mistet i bakken noen ganger ;) )

- Den må ha gode knapper som ikke bråker for mye

- Menyen må være oversiktelig og mobilen lett og behandle

- Skjermen kan gjærne være litt stor, eller i alle fall ha gode fargemuligheter og det må være lett å se

- Klapptelefon vurderes, - men er fortsatt litt kritisk til det

- Mobilen må kunne lagre masse meldinger (og ikke ha feks max 200, er elendig på å slette meldinger har nå 624 meldinger i innboxen :P )

- Den burde ha et brukbart kamera, gjerne med beskyttelse

- MP3 er et pluss, men ikke et "must"

- GOD plass til animasjoner og andre bilder

- Kalender

- Bluetooth

- Kalkulator (og gjerne valutaomregner)

- Gjerne stoppeklokke

- vekkeklokke

- Vil helst slippe og lade opp hver kveld

- God varighet på mobilen er alltid et pluss

Vet ikke om jeg noen gang vil finne en mobil jeg, kresen som søren :P føler det litt flaut å stå i hundre år med den butikkansatte også, - men kanskje jeg skal kopiere listen og ta den med meg til en butikkansatt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne da? Noen erfaringer?

Har akkurat kjøpt denne, og på tiden den har vært i min varetekt har den taklet å bli apportert en gang, mistet i bakken noen ganger og blitt skrapet opp på spiker når jeg bygget båt... Skal lære meg å ha spiker og mobiltelefon i forskjellige lommer... :rolleyes:

Er nå fornøyd med den til nå, godt kamera, sender sms og mms, og det funker å prate i den :P Dessuten har den jo radio og mp3spiller så nå slipper jeg å kjøpe meg mp3spiller også! Genialt!:P Liker SE jeg da..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kjøpt denne, og på tiden den har vært i min varetekt har den taklet å bli apportert en gang, mistet i bakken noen ganger og blitt skrapet opp på spiker når jeg bygget båt... Skal lære meg å ha spiker og mobiltelefon i forskjellige lommer... :rolleyes:

Er nå fornøyd med den til nå, godt kamera, sender sms og mms, og det funker å prate i den :P Dessuten har den jo radio og mp3spiller så nå slipper jeg å kjøpe meg mp3spiller også! Genialt!:P Liker SE jeg da..;)

Det hørtes veldig bra ut!

- Hørtes ut som en mobil som kunne være for meg (bra det ikke er bare meg som mister den litt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne da? Noen erfaringer?

Vel, jeg har w800i, og jeg antar at de er rimelig like, bare at 810 er kanskje med en liten forskjell? Vel, jeg er iaf super fornøyd med min. Har hatt den en stund nå (eh, jobben betalte, så klart jeg måtte ha en med mp3 spiller...hehe) etter at Sofus koste seg med den forrige. Den har iaf gått i gulvet, blitt med i badekaret (ikke helt sånn oppi, men altfor nærme for en mobiltelefons beste...). Og bildene er supre!! Virkelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...