Gå til innhold
Hundesonen.no

Doffen,sissi og aila - whippet, whipap og italiener..


Sissi

Recommended Posts

Hei Lene

For noen nydelige hunder

Spesielt Doffen :P Han har bare blitt så vakker. Dere er jo så flinke med han. Ble en litt stolt bestemor nå ja ;)

Bror Duncan hilser til broren sin også. Håper alt er bare flott med dere.

Mange gode klemmer

Kristin og Duncan

030606-Duncan1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit!

Veldig flotte bilder og hunder.

Kjenner et par av det som må være brødrene til Sissi - veldig like Sissi, og veldig flotte hunder det også - livsglade og spretne, men samtidig stillferdige og fornuftige - virkelig et uvanlig vellykket "uhell". Tror så gjerne de kunne gjort det skarpt i agility.

Denzel er vel ikke så rent lite spesiell han heller, med den fargen?

takk for ros :icon_redface:

hehe jeg er usikker på om hun har så mange brødre akkurat, men vet at hun som både eide en bror og søster av sissi hadde 2 "ups" kull på dem <_< og det ble det vel en del valper ut av ja.

Ja de egner seg nok ypperlig til ag. ja :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lene

For noen nydelige hunder

Spesielt Doffen ;) Han har bare blitt så vakker. Dere er jo så flinke med han. Ble en litt stolt bestemor nå ja :P

Bror Duncan hilser til broren sin også. Håper alt er bare flott med dere.

Mange gode klemmer

Kristin og Duncan

Heei! så koselig og høre fra ho "bestemor" til doffen min da :icon_redface: ja her går alt bare fint vettu.. doffen er jo den drømmehunden og ha med og gjøre og angrer IKKE at vi tok turen til tr.heim og hentet han nei :icon_redface: Han har virkelig åpnet øynene mine for rasen :P Selm om jeg drømmer om en større rase også når vi har mer plass, er det altid whippeten som vil bli den som har en sånn spesiell plass og vil altids finne en whippet eller 2 og 3 ( kunne gjerne tenkt flere også, men der sier nok mannen stopp hehe) i huset vårt ja :mellow:

ps. åå han er vakker på bildet! håper vi snart får muligheten til og treffes :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har jo helt glemt og legge ut noen bilder av aila også... den Italienske mynden min som bor hos min mor.. men er titt og stadig her hos oss :P

her er Hun sammen med sønnen min :)

090720061949HjhYnpGCJ3KM4THzSs.JPG

Sissi ville bli med på bildene også.. men fant fort ut at det var lurt og holde litt avstand fra min "hundespisende" baby :P

090720061927DRzLuCzniLKSVXsVy5.JPG

Og noen fra en av turene jeg og mannen min har vært på...

Lånte meg oss 2 av hundene til noen venner av oss og det var stas :P

040720062339FYRrkv8T7ywvXlY1xB.JPG

Doffen har sååå lyst og bli med på leken

0407200623581HK1vTa5zuwlTgtapb.JPG

og der gikk han til angrep :rolleyes:

0407200623347WTm3O8QwUCyZrs41r.JPG

litt andpusten.. tar på og leke med damene

040720062310AdOAIL43OFBZei27BK.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

øøøy røper du meg med navn og greier :angry: :D

nemmen hei på du pus... tenkte nok det var deg fra et annet innlegg jeg leset her inne :)

Haha, busted! :) Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

takk for ros :wub:

hehe jeg er usikker på om hun har så mange brødre akkurat, men vet at hun som både eide en bror og søster av sissi hadde 2 "ups" kull på dem <_< og det ble det vel en del valper ut av ja.

Ja de egner seg nok ypperlig til ag. ja :)

Oppdaget plutselig denne tråden igjen. Nei, det er faktisk kullbrødrene til Sissi jeg kjenner, det er jeg helt sikker på. Har for så vidt møtt noen av hundene fra "ups"-kullene også (hvor ups er det når det er to på rad, spør jeg meg selv), og det har også vært trivelige og friske hunder (heldigvis).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vi har besøk denne uken :P av min favoritthund (bortsett fra mine egene)

Hun skal vel være her ut helgen håper jeg :P er sikker på hun er verdens nydligste BB :P

noen av bildene ble litt store, går ikke ann og få dem i mellom str på Fotoknudsen lengre.. :unsure: så noen av bildene måtte jeg legge inn som linker.

041220062206YkUVEsvT2Z7ljmlVqQ.JPG

litt fornærmet på oss da.. siden vi presset henne inn i dusjen og vasket henne. Hun luktet HUND :rolleyes:

link til bilde

Tigge! lit str forskjell på dem ja hehe..

link til bilde..

prøvde og ta bilder uten blitz... men det ble ganske kornete, men men..

Hun har de mest bekymrings/bedene blikket jeg noen gang har vært borti.. kommer ikke helt fram på bildene da kanskje hehe..

041220062345P2mbQxJrDtIdisfWav.JPG

041220062323A84Bsz4EjrYHQ7LL5f.JPG

er vel ikke tvil om hva som har skjedd her vel? B)

051220061309qB1oPbdvO7izS2CqdB.JPG

stolte jenta :)

051220061417abi9hJI8GLOalkZG5t.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...