Gå til innhold
Hundesonen.no

Mine damer -og enkelte herrer


henrikke

Recommended Posts

Nei takk. Men gjerne litt Heath Ledger, Orlando Bloom og en rufsete Brad Pitt (fight club f. eks). YUMMY :P

Og topp det hele med et par tre av de prison break gutta så er jeg tilfreds :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn i dress..æsj... <_<

Tja, menn i dress og uniform (dress er vel tross alt en uniform) er jo ikke alltid å forakte. La oss se... hmm, jooo.. sexy brannmenn med bar overkropp og uniformsbuksa på (kan ikke være for drøy her heller) er jo defintivt ikke noe NEI TAKK hos meg nei... Man kan jo bli pyroman av mindre ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, menn i dress og uniform (dress er vel tross alt en uniform) er jo ikke alltid å forakte. La oss se... hmm, jooo.. sexy brannmenn med bar overkropp og uniformsbuksa på (kan ikke være for drøy her heller) er jo defintivt ikke noe NEI TAKK hos meg nei... Man kan jo bli pyroman av mindre ;P

Uniform..type militær, hmm...ja, se det blir noe HELT annet... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uniform..type militær, hmm...ja, se det blir noe HELT annet... :P

Hehe, ser du, ikke alle former for "dress" som er helt uakseptabelt ;-)

Men altså, du kan jo si hva du mener om de forskjellige navngitte hunk'ene. Bare se bort ifra det faktum at de har dress. Kle på dem noe annet du da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser du, ikke alle former for "dress" som er helt uakseptabelt ;-)

Men altså, du kan jo si hva du mener om de forskjellige navngitte hunk'ene. Bare se bort ifra det faktum at de har dress. Kle på dem noe annet du da...

Hm, nå er problemet at jeg er håpløst dårlig til å huske navnet på folk.. Men så godt som ingen av de ovennevnte frambringer noen særlig entusiasme fra denne kanten.. Men for å si det enkelt: en mann skal være mann, m stoor M! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå altså! Jeg er vel en av de få med skikkelig gammelkompetanse :blush: her inne. Skal det først være en gamling, så får det bli Clint Eastwood eller Paul Newman. Helst Clint. Ellers må jeg innrømme at det er jeg som har sittet klistret til TVn torsdagskveldene i vinter hjemme hos oss. Og det er definitivt lillebroren som er kjekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...