Gå til innhold
Hundesonen.no

Crispo


Wanderlust

Recommended Posts

sjokolade er sjokolade.. crispo er crispo ferdig med den saken! :o hilsen sjokolade frelst!

;) så enig,akkurat som jeg skulle skrivd det selv :o forøverig kjenner ikke jeg noen forskjell jeg da ;) er det virkelig mer crisp i den nå el kanskje det bare er et salgstriks??Den går ned uansett-opptil flere faktisk ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk jo såååå lyst på sjokolade etter å ha lest den tråden her da, så jeg måtte jo på butikken å kjøpe! :rolleyes: Endte opp med crispo, men syns ikke den smakte noe annerledes jeg.... Men godt var det uansett!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en sjokolade som duger, og det er Freia Melkesjokolade! Sjokolade skal ikke ødelegges av hverken crisp, nøtter, krokan eller, måtte Gud forby, appelsin (det hører bare ikke sammen!) Jeg kan, på turer, spise Kvikk Lunsj, eller en Snickers når søtsuget blir for stort på DEN tiden av måneden, men ellers.. Melkesjokolade!

(Og nei, Stratos smaker ikke det samme, selv om begge er melkesjokolade.. Det ligger kanskje i lufta? Og ja, jeg veit at det sto BARE Crispo, men jeg brydde meg ikke noe om det :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som Annettex - SJOKOLADE ER SJOKOLADE... godt uansett når og hvor :P

Lurer forresten på om dette er en typisk sånn kvinnfolkgreie ? Å elske sjokolade altså... ?

Forøvrig synes jeg Crispo'n er god jeg, men jeg får en sånn ekkel følelse av å knekke fortenna når jeg skal bite over en bit liksom... Den kanten rundt er ekkel :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig synes jeg Crispo'n er god jeg, men jeg får en sånn ekkel følelse av å knekke fortenna når jeg skal bite over en bit liksom... Den kanten rundt er ekkel :P.

Haha, som jeg skulle sagt det selv! Kjennes ut som om den skaller av tanna :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, som jeg skulle sagt det selv! Kjennes ut som om den skaller av tanna :P

Ja, ikke sant ? Hehehehe... Jeg må forresten advare mot Dajm... jeg sitter igjen med bare 2/3 av en jeksel etter å ha satt tennene i en :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant ? Hehehehe... Jeg må forresten advare mot Dajm... jeg sitter igjen med bare 2/3 av en jeksel etter å ha satt tennene i en :P

:P Og så Dajm som er så godt! Hm. Jeg har til nå spist Dajm uten frykt, men nå skal jeg begynne å passe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri, den tanna hadde nok knekt uansett hva du hadde spist :P Sannsynligvis hull tvers igjennom.

Hehehehe... det er nok MULIG det lå en litt dårlig fylling der som bare VENTA på en skikkelig sjokolade for å knekke den :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Og så Dajm som er så godt! Hm. Jeg har til nå spist Dajm uten frykt, men nå skal jeg begynne å passe meg.

Den nye med Dajmbiter er veeeldig god. Og helt sikkert mye tryggere :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud det frister med sjokolade nå ja :P Syns daim er så utrolig godt blir nesten den sjokoladen hver gang vi skal ha noe godt.... Skal smake den med daim biter i snart :P Hørt mye bra om den faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud det frister med sjokolade nå ja ;) Syns daim er så utrolig godt blir nesten den sjokoladen hver gang vi skal ha noe godt.... Skal smake den med daim biter i snart :( Hørt mye bra om den faktisk...

Den er dødsgod :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...