Gå til innhold
Hundesonen.no

Crispo


Wanderlust

Recommended Posts

ja jeg sitter her med min crispo, og syns den smaker annerledes, men det er jo den med mer crisp i. Og har opplevd likt før, så er det det at det er mer crisp i som gjør den til å smake annerledes?

Hva syns dere?

(mener den var best før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var bedre før ja... <_< Hvorfor skal de ødelegge noe som er perfekt fra før?? :D

Ikke sant :) Jeg som likte crispo sååå godt. Vurderte liksom dette som favourittsjokolade. som neste hund skulle oppkalles etter:P hihih.

Liker best den aller største firkløvern, jeg!

hva hadde det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg sitter her med min crispo, og syns den smaker annerledes, men det er jo den med mer crisp i. Og har opplevd likt før, så er det det at det er mer crisp i som gjør den til å smake annerledes?

Hva syns dere?

(mener den var best før)

Har ikke smakt den nye etterat den fikk mer crisp. Men de har sikkert endret det fordi det da blir mer crisp og mindre sjokolade. Som igjen betyr at de får mindre kostnader fordi sjokolade er dyrere en crisp <_<

Skriv klagebrev! Det kan hjelpe. Husker det skjedde med freia da de endret opskrift på melkesjokoladen. Da ble det bråk og den gamle kom fort tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke smakt den nye etterat den fikk mer crisp. Men de har sikkert endret det fordi det da blir mer crisp og mindre sjokolade. Som igjen betyr at de får mindre kostnader fordi sjokolade er dyrere en crisp <_<

Skriv klagebrev! Det kan hjelpe. Husker det skjedde med freia da de endret opskrift på melkesjokoladen. Da ble det bråk og den gamle kom fort tilbake!

hehe, ja det skal jeg vurdere :) noen fler som vil? Kan vel evt finne en mail adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har ikke smakt den på over 1 år, kanskje på tide å kjøpe en og se om jeg synes det samme som dere da?

Men en ting er sikkert, når jeg var liten så var min yndling sjokolade Lion, men nå synes jeg ikke den finnes god i det hele tatt, skjønner ikke hva som har skjedd med den jeg altså..

Men det var jaggumed på tide at Banan kom på plass i tvist posene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har ikke smakt den på over 1 år, kanskje på tide å kjøpe en og se om jeg synes det samme som dere da?

Men en ting er sikkert, når jeg var liten så var min yndling sjokolade Lion, men nå synes jeg ikke den finnes god i det hele tatt, skjønner ikke hva som har skjedd med den jeg altså..

Men det var jaggumed på tide at Banan kom på plass i tvist posene igjen.

Prøv den nye du :D

OT: ang twist, så ja, på tide at banan kom på plas i posen igjen. Men jeg har desverre ikke fått smakt denne, ettersom sist pose ikke hadde noen :) Men det var yndlingen min når jeg var liten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva hadde det med saken å gjøre?

Jøss, var det ikke du som var så opptatt av at det skulle være så "koselig" her da?? Veldig hyggelig tilbakemelding det der...

Jeg har ikke smakt den nye crispoen, men den gamle var god... Så god at jeg åt meg helt lei på den... :D

Nå er favoritten sånne "mini-snickers" som man kjøper i pose... Farlig å ha hjemme, kan fint spise 5 i slengen på en "god" dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best den aller største firkløvern, jeg!

Enig der, Ida. Jo større, jo bedre :D

hva hadde det med saken å gjøre?

Topic'en er Crispo, som er en sjokolade. Firkløver er også en sjokolade, og Ida mener at den største firkløveren er best. Veldig enkelt :wacko:

Om Crispo, så var jeg veldig glad i den før. Har ikke smakt den nye enda, men den må vel prøves før eller siden.

Edit, og ganske OT: jeg synes det er en smule barnslig å endre undertittelen til "kun snakk om crispo..." fordi noen har nevnt en annen sjokolade, spesiellt nå du selv er innom Twist... Er det noe rart folk blir forvirra på dette forumet, man kan jo ikke si hva man vil for det er jo trådstarterne som bestemmer hva man har lov til å skrive. Jeg blir så oppgitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv den nye du :wacko:

OT: ang twist, så ja, på tide at banan kom på plas i posen igjen. Men jeg har desverre ikke fått smakt denne, ettersom sist pose ikke hadde noen :D Men det var yndlingen min når jeg var liten :D

Ja jeg får se neste gang vi skal i butikken om jeg finner en i snopehyllen der.

Anngående Twist posene så blir du sikkert skuffet for det er vell bare 2 med banan om jeg husker rett, er du heldig så finner du 4 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit, og ganske OT: jeg synes det er en smule barnslig å endre undertittelen til "kun snakk om crispo..." fordi noen har nevnt en annen sjokolade, spesiellt nå du selv er innom Twist...

Enig :rolleyes:

Forrøvrig har jeg ikke smakt den nye, men den gamle var god...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er favoritten sånne "mini-snickers" som man kjøper i pose... Farlig å ha hjemme, kan fint spise 5 i slengen på en "god" dag.

Bare fem? :D Pfffft...er ikke få ganger jeg har spist med dødskvalm på mini snickers på danskebåten *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fem? :wacko: Pfffft...er ikke få ganger jeg har spist med dødskvalm på mini snickers på danskebåten *lol*

Hviske: Jeg har ingen problemer med 200g firkløver. Blir jeg kvalm, er det bare å spise litt potetgull og drikke cola, så går det over :D . (Er fremdeles ikke noe særlig glad i Crispo...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Kniser litt over barnslige innslag i tråden*

Crispo er jo en ganske god sjokkis, men jeg heller mer mot stor fruktnøtt, snickers, twistbanan, stratos, troika, lohengrin.. hm. ja.

Ida og Jeampi: en lang periode da jeg var liten spydde jeg på vei hjem fra hver eneste barnebursdag. Eier ikke begrensninger eller selvkontroll:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida og Jeampi: en lang periode da jeg var liten spydde jeg på vei hjem fra hver eneste barnebursdag. Eier ikke begrensninger eller selvkontroll:p

LOL!!

Jeg satt hver eneste lørdag med vondt i magen pga jeg hadde spist så masse snop...herreguud at det gikk an...hehehehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Kniser litt over barnslige innslag i tråden*

Ida og Jeampi: en lang periode da jeg var liten spydde jeg på vei hjem fra hver eneste barnebursdag. Eier ikke begrensninger eller selvkontroll:p

LOL!

Jeg satt hver eneste lørdag med vondt i magen pga jeg hadde spist så masse snop...herreguud at det gikk an...hehehehehe.

Da må dere soise litt lakris og drikke litt cola. Og selvfølgelig det mageregulerende potetgullet! :lol: Husk nå dette til en annen gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...