Gå til innhold
Hundesonen.no

Hanner som tisser på bena MINE

kinems

Recommended Posts

Det har skjedd opp til flere ganger at jeg fungerer som lyktestolpe for hannhunder som treffer tispa mi..

Der er hundene i full gang med å herje, og intetanende står jeg og prater med den andre eieren. Plutselig står den ***** kjøteren og tisser meg på leggen!! Det er ikke rent sjeldent at bikkja har fått seg en dusj også...

Noen som har noen formening om hvorfor dette skjer?? ..og hvorfor det hovedsakelig er unghunder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig typisk unge hannhunder, men de gir seg med uvanen av seg selv når de blir litt eldre. Er en form for markering og hunden gjør det av samme grunn som hvorfor den tisser på en lyktestolpe. Det er lurt å være på vakt, jeg lar aldri hannhunder ferdes nærme beina mine, men flytter meg eller holder dem på en armlengdes avstand :D

Tispa mi fikk seg en dryppert midt på hodet en gang <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Som hannhundeier må jeg ærlig innrømme at akkurat det der er en av deres mindre flatterende sider! ;) Og det er ikke alltid det blir vedre med alderen heller - sheltien på 6 år løftet på benet og tisset på skoene til ei vi pratet med på utstilling nå i helgen.... PINLIG! :P

Men det er nok en naturlig reaksjon på deilige tispelukter fra dine sko/ben som gjør deg så attraktiv som lyktestolpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...