Gå til innhold
Hundesonen.no

Canon Speilrefleks

Wicked Sister

Recommended Posts

Ja nå er det bestemt vi skal kjøpe en Canon EOS 350D ! :lol:

Men så har vi noen spørsmål:

- Hvor bør vi kjøpe det? - pris osv

- Hva burde vi kjøpe av ekstrautstyr som kan lønne seg å ha? - linser ect.

- Etterbehandling, ser at på noen emner her snakker man om det. Hva menes det med det - hvordan gjør man det, hvilke prgrammer skal man gjøre det i og er det veldig nødvendig?

Jeg er ikke akkurat stinn av penger, har ikke råd til å kjøpe både kameraet, masse ekstrautstyr og etterbehandlings programmer :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mitt på Expert for 5900 ser det er mye dyrere andre plasser. Av ekstra utstyr bør du kjøpe ett minnekort jeg har 1 g det kosta 599, veske kanskje ekstra batteri? Kjøper meg linse i morgen en på 70-300 for med den linsa som følger med merker du straks at du vil ha mere zoom... Som er en fordel :lol: Å etter behandle bilder vil si og kanskje gjøre bildene mer lyse, svart hvite osv, jeg bruker selv photoshop men man kan laste ned ett gratis program:www.photofiltre.com som fungerer også veldig bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
    • Det går greit å gå fra han om morningen når jeg skal på jobb. Han kan fint være hjemme alene da. At jeg (vi alle) går om ettermiddagen setter han ikke pris på. Han vil være med meg mest mulig. - Lurer på om han har blitt mer sånn med alderen … 🤔 
    • Er han ikke vant til å være alene? Regner med du bruker ting som frossen kong eller tygg for aktivisering osv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...