Gå til innhold
Hundesonen.no

ÆsjÆsj

dorab01

Recommended Posts

I dag hadde mannen min skitet blei på datteren vår i dag. HUn var full av bæsj og han gikk for å dusje henne. Ti minutter senere skulle jeg gå og kaste den møkette bleie. Og da ser jeg at det ikke var noe bæsj der! Yngste tispa hadde spist oppp hele og det var mye! Og stakkars hun som bare veier 1.5 kilo...

Uff det var rett i dusjen selvfølgelig var alt smørt inn i barten hennes og jeg pusset tennene hennes som bare det i mange minutter! Jeg vil ikke nevne hvordan hun og munnen hennes lukta/lukter :P

Er det noen som vet hvorfor hun spiste den? Hun har absolutt aldri gjort dette før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan bare være at hun mangler ett eller annet i kroppen sin, er ikke unormalt at hunder spiser avføring, spesielt hestekuler er kjempe fantastisk.. spurte vet om det var normalt en gang, og hu sa at avføring er av en eller annen grunn delikatesse for hunden, men de tar ingen skade av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spiser det fordi hun liker det. Det er ikke unormalt at hunder spiser avføring - hverken sin egen eller andres, og menneskeavføring betraktes som snadder pga. alle de avfallsprodukter som finnes i vår avføring kontra deres egen.

Mange hevder at hunder mangler noe fordi de spiser dritt, men som regel er løsningen enklere enn som så: De liker det.

Bare å sørge for at hun ikke får tak i det mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisper eter ofte alle avføring etter valpene. er visst et instinkt fra ulven eller noe, om å utslette alle spor på at de forsvarsløse valpene har vært der. Men hunder er jo kjent for å like dritt da. hestepærer er jo den syvende himmel, de ruller seg i gjødsling osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...