Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonen Ferie

Guest Christine

Recommended Posts

Skrevet

Du kan sikkert ta buss til Skovgård, så plukker vi deg opp der eller noe.

Det er gapahuk der, men vi kan eventuelt dele på telt (ja, for det vil sikkert fungere supert med Tinka og Kira)...

Men dere, jeg drar tirsdag fjerde juli, og kommer hjem søndag sekstende. Så innen fjerde vil jeg helst ha det klart om/hvor det blir telttur 17.-19. juli.

• 2 weeks later...
Skrevet

Vi (meg og elisabeth og buster) må bare beklage at vi ikke kan komme alikevell... :D

Vi må tilbake til bodø innen 14. for da får vi eget sommerbesøk og jeg er innkalt til sykehuset så vi må dra fra vakkre trøndelag før treffet og alt... Jeg som hadde funnet frem teltet og alt.... :unsure:

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja, enig med Kjersti. Blir det noe av og hva med en liten oppdatering/oppsummering? :icon_redface: Spurte tidligere å, men ingen som svarte..

Skrevet

Jo, men så var det hvem som kommer? Det er jo i morgen, og det er ei heller godt planlagt. Jeg kommer meg nok ikke bortover, og ikke vet jeg hvor jeg skal. Ei heller har jeg telt.. :/

Skrevet

Hmm.. Spørs om vi skal utsette det litt? Om noen kan senere da.. Jeg kan ikke nå i alle fall, skal levere hund i morgen. Kan sikkert en gang i neste uke.. Men dere? Kanskje vi bare skal avtale å møtes en dag i stedet for? Gå tur, grille og slikt? Blir litt mindre styr om vi dropper overnatting? Kan f.eks. ta det i helga? Si fra dem som er med på det da!

Skrevet

Greit for meg :icon_redface: Hvor? Helst et sted på nordsida av byen for min del da, langt nok å kjøre allikevel.. Og gjerne et sted som ikke er fryktelig vanskelig å finne frem til.

Guest Christine
Skrevet

Ja, det hadde vært koselig :icon_redface:

Vi har jo malvikmarka, byåsen, estenstad g maaange andre plasser da så :icon_redface:

Guest Christine
Skrevet

Stine: Du kan jo sikker sitte på med oss :P

Om vi må ha det i løpet av helgen/neste uka, kan vi ha det på mandag eler Tirsdag da? Det var et sterkt ønske fra Marie.

Skrevet

Stine: Du kan jo sikker sitte på med oss :P

Om vi må ha det i løpet av helgen/neste uka, kan vi ha det på mandag eler Tirsdag da? Det var et sterkt ønske fra Marie.

Det passer ikke så bra for meg dessverre..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...