Gå til innhold
Hundesonen.no

Idag skal Kiara på ferie

Kiara06

Recommended Posts

Vi fikk plass til Kiara i helga på en kennel ikke langt unna her vi bor.

Da jeg snakket med eieren, sa han at vi trengte ikke ha med noe, men at enkelte tok med noe som hunden var kjent med, teppet dens eller noe annet som luktet kjent.

Skal ta med teppe hun har i nattburet sitt. Er det noe annet jeg trenger å sende med henne da?

Bånd? Er litt usikker siden dette er første gang vi skal ha hund på kennel.

Nesten som å sende ungen på overnattingstur i barnehagen eller skolen dette... ;)

Ja, jeg er litt redd for henne. Hva hun kan oppleve eller finne på...

Håer hun får det fint ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til! ;) Rikke var i kennel for første gang nå i helga! eller hun har vært der en halv dag tidligere da, for å se om det gikk bra! :P innmari trist å dra fra dem, men hun kommer helt sikkert til å kose seg! ;) og så er det jo innmari ålreit når du skal hente henne igjen da! ;)

tror ikke du trenger å ha med bånd. det trengte ihvertfall ikke jeg! ;) der jeg var tok jeg med egen mat til henne. ta med et teppet som tåler litt, og som det ikke er så farlig med! hun kommer sikkert til å ligge på "rom" med flere hunder, så det kan bli ødelagt!

lykke til! det kommer sikkert til å gå kjempefint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting gikk over all forventlig. Maten var ikke noe problem. Hun spiser det meste..

Hun hadde vært så snill, hadde ikke spist opp teppet engang!

Å så glad hun var da vi kom å skulle hente henne! Hopper og spratt som en hare, koste å "pratet" i ett sett..

Så da vet vi at trenger vi å ha henne på kennel igjen, så har vi funnet stedet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da :D Som ofest er det dem som har det best, med tanke på vi går og tenker på om de har det bra og sånt ;)

Han sa det han som eide kennelen. Hadde sett mange eiere mes seperasjonsangst, mens hunden hadde det helt topp, undersøkte og koste seg 2 minutter etter at matmor/far hadde reist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...