Gå til innhold
Hundesonen.no

Skoleavslutning


Minadachs

Recommended Posts

Huffamegen.

Det var skikkelig trist å måtte gå ut av ungdomskolen nå. Klassen min var så sammensveiset gjeng og det blei for tøft nesten. Og da en gutt i paralellklassen min skulle holde tale for læreren sin så begynte han å gråte så snørr å tårer rant, og denna gutten er liksom skolens "macho, og den "kuleste" Jeg syntes det var utrolig å se han gråte når han fremstiller seg sånn, men mange osm gråt, fikk skikkelig klump i halsen av det. Huff, mange av de jeg neppe kommer til å se igjen, og på slutten fikk jeg kos av de i klassen jeg aldri trudde jeg skulle få kos av. Kommer til å savne lærerne mine, men hu ene lærern min prates jeg med her på hundesonen. Hun er kjempe koselig. Så hun mister jeg jo ikke kontakten med da hvertfall!

Huff, aldri begynn på skole, det blir for trist å slutte :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ALDRI likt skolen selv. Men man skjønner at man burde kanskje ikke ta klassekameratene for gitt og ikke tiden man har sammen med de! Jeg har også villet mer slutte enn å gå på skolen..

jeg vet liksom ikke helt jeg, men avslutninga på ungdomskola tok jeg ikke så høytidelig. Selvom klassen var spleisa, og vi gjorde mye gøy sammen. Var en klasse jeg likte godt, men savner den ikke nå,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, en spesiell dag å slutte på skolen.Om det kan være noen trøst, så kan det være ille for oss ;) lærere også...

Jepp. så du snufsa noen tårer der oppe:)

Men men, til høsten igjen får du nye elever som aldri kommer til å bli som dette kullet ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. så du snufsa noen tårer der oppe:)

Men men, til høsten igjen får du nye elever som aldri kommer til å bli som dette kullet ;) hehe

Nei aldri.... og det er jo det som er så trist..Får sikkert en kjempekos klasse til høsten også, men det blir ikke det samme.. ;)

men sånn er det nå.

Vi tar med oss det beste, glemmer resten , eller tenker på det som minneverdig i ettertid alikevel.

Det er det fiiine med å være lærer- en møter så mange mange fine mennesker i alle aldre og modenhet

også holder man jo kontakten!Nettet er en fin ting sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde avslutning i kvled vi å. kommer til å savne hele gjengen noe sinnsykt, det inkluderer lærerne våre, de er de sprøeste lærerne i verden ;)

Blir jo gøy med nye venner, men jeg gleder meg allerede til klassefesten og reunion om ti år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått med så godt som de samme i 10 år jeg, og de fleste fortsetter til neste år, koselig det da.. Vi kjenner hverandre utrolig godt, og alle går egentlig overens ;) Gruer meg til vi slutter i vgs, det blir trist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å bli kvitt en del av de... Men kommer til å holde kontakten med en del også.. ;)

vel det er jo noen jeg ikke vil savne, men bamseklubben, scootah battens, alkisen, dum, dum, hildegunn, freidige sjokolader de kommer jeg ALDRI til å glemme..<3 for det var klassen sin det<33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel det er jo noen jeg ikke vil savne, men bamseklubben, scootah battens, alkisen, dum, dum, hildegunn, freidige sjokolader de kommer jeg ALDRI til å glemme..<3 for det var klassen sin det<33

den var så intern at jeg ikke er sikker på om jeg skjønte alt det der... ;) banana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • 5 mnd og en stund er det fint. Og så kommer puberteten. Da er det ikke fred å få på et par år.
    • @maysofieer vel for tiden vår lokale gjeter-ekspert. Jeg synes det høres ut som dere har greit aktivitetsnivå, og så lenge hunden får brukt seg utenom sesongen så bør det ikke være noe stort problem.
    • Syns foreløpig den 0-4 måneder var den kjedeligste fasen 😂 Vi er ved 5 måneder nå, og jeg syns alt er mye bedre nå. Fra 2-4 måneder skal de bare tisse, sove, spise og leke. Nå kan han noen få ting, han kan gå skikkelige turer, han sover i lengre strekk, tisser ikke inne, biter egentlig mye mindre nå enn før selv om han er midt i tannfelling. Men, jeg skal være forsiktig med å si det for tidlig. Han kan enda få en periode hvor han blir en skikkelig slitsom valp/unghund 😂. Men akkurat nå flyter vi på en fin rosa sky ved 5 måneder 🥰 
    • Hei! Jeg og samboer vurderer Border Collie som neste hund. Eier pdd en finsk lapphund på 13 mnd. Ny hund blir ikke för om et halvt år. Da söster har sau og ikke mulighet til å ha hund selv, tenkte det vi det kunne värt en lösning å skaffe border collie hun kan bruke under gjetning da vi uansett hadde skaffet en hund nr 2. Vi satser på å bruke hunden til lydighetstrening, ettersök og muligens bruks i tillegg til gjeting. Det vi da lurer på er hvordan det vil gå når hunden kun brukes til gjeting om hösten. Vi må jo selvfölgelig trene gjennom vinteren men dette kan jo variere i hyppighet. Dere som har bc, hvor mye aktivisering får den ila en uke/per dag? Evt andre ting vi bör vurdere og tenke over!   Takk for alle innspill!! 
    • Straks 5 måneder gammel nå ☺️ Skal få tatt nytt oppstillingsbilde, veid og målt han en dag.  Jeg tror jeg kan si han er husren nå! 🎉 Flere uker har gått uten uhell. Når vi har vært på besøk hos andre passer jeg litt ekstra på, da han ikke er kjent der og kanskje mer gira. Men på besøk hos en venninne ga han faktisk beskjed om at han måtte ut å tisse ved å skrape på døren 😁 På hytten til svigers er vi ute nesten hele dagen, så der passer jeg ikke særlig på han, og han har heller ikke hatt uhell der heller ☺️ Han er en veldig enkel og grei valp. Han biter svært sjeldent på ting han ikke skal bite på, han biter lite på oss selv om han er midt i tannfelling.  Litt vilter av og til da han er veldig glad i folk og vil hoppe, sleike, osv 😂 Men det kommer vel etterhvert.    Treningen går litt saktere om dagen. Vi trener på ting som tar litt tid å få inn; utgangsstilling, både på høyre og venstre side slik at vi kan bruke det i rally-lydighet. Og vi trener på bli. Sistnevnte føles ut som en evighetsøvelse 😂 Man kan jo trene på en lang fellesdekk/fellessitt, eller man kan trene kortere med rare forstyrrelser, man kan trene i nye miljøer. Man blir liksom aldri ferdig med å trene bli 😂 Også trener vi på litt feltsøk og dermed avlevering av gjenstander/starten på apporttrening.      I oktober er vi påmeldt vårt neste kurs! Da skal vi gå agility newbie, hvor vi skal lære forskjellige grunnferdigheter som er lurt å kunne til den fremtidige agilitykarrieren. Det gleder jeg meg veldig til 😁
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...