Gå til innhold
Hundesonen.no

I helgen skal vi debutere i agility

Jeampi

Recommended Posts

Guest Jonna

Fy den vippa var stygg :P

Ikke at jeg har så god peiling, men jeg syns ellers at dere hadde fin flyt :P

Håper vippa er smørt i dag (om dere er på samme plass) Lykke til! Gleder meg til å høre hvordan det har gått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi kommet hjem og første agility løpet gikk strålende - helt til vippa. Hun sprang på den med godt mot, jeg stoppet henne helt fremme på feltet, men det rikket seg ikke!! Og hun turte ikke gå lengre frem siden hun husket hva som var skjedd i går så jeg lokket og lokket og når hun sto heeeeeelt ute på tuppen av kanten da gikk den saaakte nedover. Så vi tapte iallefall 10 sekunder på den...Så sprang vi videre og fikk litt vegring (1 eller 2 stk) og kom oss i mål uten disk. Jeg var KJEMPE happy og hoppet og spratt. Men så kom dommeren bort og sa at vi hadde disket pga 3 Sekunder (!!) over maks tid. *freeeees* gjett om jeg ble skuffa da for hadde det ikke vært for den h**** vippa som var så treig hadde vi klart det!

Men slik gikk det dessverre...

Hopp løpet disket vi i dag også pga pølsen, men det visste jeg allerede før vi begynte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo at de ikke kan ta "spesial" regler for oss med så små hunder, MEN det jeg syns er at dommeren kunne ha hjulpet med vippa og vippa den over når han så at hun sto faktisk på FELTET uten at noenting skjedde. Det var det mange andre som sa også. For hadde hun vegret hinderet og nektet å gå så kunne jeg klart ha forstått at hun brukte så lang tid, men saken var jo den at hun sto jo bare å ventet på at den skulle vippe - noe som ikke skjedde før hun var heeelt på kanten og kikket ned i bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...