Gå til innhold
Hundesonen.no

Dere som trener rundt folkemengder..

Synne N

Recommended Posts

Skrevet

I går var jeg i byen for å trene med Kali for første gang. Vi har vært der mange ganger og sosialisert, men aldri trent. Jeg trente slik at jeg ikke sto mitt i alt, men gjemte meg litt vekk der det ikke var noe særlig med folk. Omtrent hele tiden mens jeg trente var det forskjellige som sto å så på, og de nikket litt imponert før de gikk videre. :) For å si det sånn så var ikke Kali motivert i det hele tatt fordi det er en evighet siden vi har trent. Hun hang langt bak i fri v/fot osv.. Synes det var litt morsomt, for hvis de hadde sett ett lydighetsstevne noen gang, så hadde de nok ikke brydd seg i det hele tatt ;)

Det var tom en jente i 20 årene som kom å spurte hvor vi trente og sa at vi var flinke og sånn for hun var også intressert i å begynne å trene..tror jeg har varvet en ny til siddis hundeskole ;)

Får dere andre som trener i byen og andre steder rundt folk også slik oppmerksomhet? Fortell..

Skrevet

hehe.. ja når vi trener i byen så titter folk og de står rundt osv.. Syns det egentlig er ganske bra, siden da vender nana seg til det :)

Når jeg og Cathrine med Mira (Gojjo) trente i byen en gang, etter vi var ferdig fulgte det en mann etter oss å spurte om vi trente i noen hundeklubb og at han skulle få seg en labrador nå og ville ha like flinke og lydige hunder som oss ;) hehe

Skrevet

Ja, vi pleier å få masse oppmerksomhet :) Folk stopper og titter, sier vi er flinke osv. Spør om rase og hilser gjerne litt på Luna. Jeg synes det er kjempe koslig ;) Var en gammel mann engang som stoppet oss når vi gikk i byen å la ut om en hund han hadde hatt før og drev å snakket til Luna "hei Luna, jeg tror du liker meg litt jeg, så pen" hehe, litt komisk egentlig. Men han var vist veldig glad i hunder da ;)

Skrevet

Ja, jeg får oppmerksomhet av det... Det er fin trening for hunden og meg da... Hater at folk ser på meg når jeg trener :wub:

Var en gang jeg tok med lille labbisen min på skolen da, fikk bare litt oppmerksomhet av det. :P

Han skulle være med på skolebilde :) Fikk mange kommentarer fra alle (som jeg aldri har pratet med før) om hvor fin hund jeg hadde, og hvor lydig han var når jeg sa sitt ;) De skulle bare sett han nå, dette var jo når han var litt over 7mnd. Så han kan jo mye mer nå- forhåpentligvis :rolleyes:

Skrevet

He he.. jeg synes det bare er koselig når folk kommer bort å prater :wub: Jeg har også hatt maange diskusjoner med eldre menn som er såkalt hundeveteraner om treningsmetoder også fordi om jeg ikke kjenner dem :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...