Gå til innhold
Hundesonen.no

Vil ikke drikke vann

EngelskSetter

Recommended Posts

Vårt hund, Liza er slapp om dagen siden det er svær varmt ute og ofte ser hun vann men ville ikke

drikke.. Så jeg ble litt bekrymet og er redd for at hun blir uttørket pga varmt ute.. Noe tips at jeg få Liza til å interessert i vann og drikke??? Hun drikke bare om kvelden i siste tid når det er så varmt ute... Mulig hun drikke ikveld.. Noe råd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å gi isbiter i varmen? Alex elsker å tygge isbiter!

Jeg skulle også foreslå isbiter. Ero elsker å tygge på de.

Ellers så kan du jo bløte leverpostei eller noe annet godt i vannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liza drakk veldig mye nå ikveld da sola ble borte fra oss, men da får vi prøve det hvis hun ikke gjøre det om dagen hvis det blir så varmt og hun virket slapp.. Nå ikveld er hun svær lekende og sikkelig vill.. Glad å se henne slikt igjen-- Det var ikke noe artig å se henne så slapp.. Er jeg overbeskyttelse eller?? hi hi. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liza drakk veldig mye nå ikveld da sola ble borte fra oss, men da får vi prøve det hvis hun ikke gjøre det om dagen hvis det blir så varmt og hun virket slapp.. Nå ikveld er hun svær lekende og sikkelig vill.. Glad å se henne slikt igjen-- Det var ikke noe artig å se henne så slapp.. Er jeg overbeskyttelse eller?? hi hi. ;)

De fleste hundene er jo mer slapp enn vanlig når det er veldig varmt. Men jeg ville også vært litt bekymret hvis Ero ikke har drukket vann på varme dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...