Guest Christine Skrevet 10. Juni 2006 Rapporter Skrevet 10. Juni 2006 Tenkte at vi kunne lage en egen tråd med bilder jeg Sliten hund Tulla Meg og Milo Ehh..Ikke alltid lett å ta bilder mot sola (ingvild og tinka) Ingvild og Tinka Kjersti og Taika Taika TRofast, flott og snill bjørn som lot oss få ta bilder, sitte på den og klappe den Sånn..Mine bilder fra i dag...
Ingvild Skrevet 10. Juni 2006 Rapporter Skrevet 10. Juni 2006 Hahaha, du måtte legge ut det bildet hvor jeg snakker om hvor lite behagelig det var å sitte på den glovarme bjørnen? Kanskje jeg skal ta med kamera i morgen jeg også, om jeg gidder å holde på med det samtidig som jeg styrer med Tinka.
Flash Skrevet 10. Juni 2006 Rapporter Skrevet 10. Juni 2006 Molly skvatt til og boffet da hun så den bjønnen, men sjekket den raskt ut av saken...
Ingvild Skrevet 10. Juni 2006 Rapporter Skrevet 10. Juni 2006 Hehe, jeg hadde Tinka løs akkurat da hun så bjørnen, og hun sprang litt rundt og busten reiste seg, men det var ikke så farlig allikevel.
Kjerstii Skrevet 11. Juni 2006 Rapporter Skrevet 11. Juni 2006 hehe morsomme bilder, Christine! Legger kanskje ut noen senere
Flash Skrevet 11. Juni 2006 Rapporter Skrevet 11. Juni 2006 MMS-bilde av Molly i Granåsen. Egentlig dødskjedelig bilde, men ganske gledelig motiv for oss, siden det er første gang hun har lagt seg i "slapp av"-stilling på et sted med ørten andre hunder Rett etterpå sovnet hun faktisk...
Guest Christine Skrevet 11. Juni 2006 Rapporter Skrevet 11. Juni 2006 Flash: Trur jeg så deg..Så bare en Dalmis i går, og den var NYDELIG... Kom bort fra fuglehund standene?
Flash Skrevet 12. Juni 2006 Rapporter Skrevet 12. Juni 2006 Så ikke noen andre dalmiser der på lørdag, så det var sikkert oss
Monab88 Skrevet 12. Juni 2006 Rapporter Skrevet 12. Juni 2006 Så ikke noen andre dalmiser der på lørdag, så det var sikkert oss Da så jeg deg jeg også
Ingvild Skrevet 12. Juni 2006 Rapporter Skrevet 12. Juni 2006 Kjersti og Christine - dere tok da noen bilder i går også? Jeg vil se!
Guest Christine Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Skrevet 15. Juni 2006 JEG TOK, JEG TOK :P Milo hilser på sin nye venn, Bris Noen Norske Lundehunder...De som er på bildet, er jeg i slekt med, og de mangler kun en premiering(cert eller no) i Finland, så blir de Europeiske utstillings championer Kjersti og Taika Gruppe 7 Gruppe 7, på pallen Jeg leker hundepasser Tinka tenker: " Skal jeg stjæle Borghilds vaffel, eller skal jeg vente på Ingvild sin?" Nydelige Tulla(dirkete linken forsvant) http://i31.photobucket.com/albums/c382/Mil.../PICT0765-1.jpg Stiller opp Milo *dele opp*
Guest Christine Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Skrevet 15. Juni 2006 Halen, litt mer til venstre, så perfekt Hodebilde Tinka
Ingvild Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Skrevet 15. Juni 2006 Fine/artige bilder! Hun ventet på min ja... Og da forsynte hun seg jo riktig fort. Svopp, og der var vaffelen borte. <_<
Kjerstii Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Skrevet 15. Juni 2006 Får legge inn noen av de bildene jeg også tok da Milo Tulla Noen som har mistet godbiter?? Tinka og Taika *dele opp*
Kjerstii Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Skrevet 15. Juni 2006 Sauene! Christine mente at jeg var i slekt med dem...hmmm... det var utrolig varmt! Borghild laget horn på Taika Meg og Taika
Huldra Skrevet 16. Juni 2006 Rapporter Skrevet 16. Juni 2006 Så fine bilder! Jeg tror jeg stjeler de av Tulla, hvis det er greit? Jeg hadde jo også med kameraet, men ikke tro at jeg tok noen bilder! Dumme meg..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar