Gå til innhold
Hundesonen.no

Diaré

Recommended Posts

Skrevet

Har skifta for fra eukanuba til choice nylig og nå har hun hatt diarè i 2 dager. må jeg gå tilbake til det gamle foret eller?

jeg har blanda halv om halv av det nye.

hun faster i dag men hun har fått litt biola men likte ikke det så godt.klarte å få i hun bitte litt. har kokt ris til hun å men det ville hun ikke ha.

hun er slapp og lei, må ut på do hele tida. og har gjort noen uhell i buret sitt i natt. stakkars liten frøken. nå synes jeg synd i ho.

jeg gir hun mer vann enn hun pleier å få så hun ikke tørker ut.

jeg har ikke penger til sånn de har hos dyrlegen akuratt nå. får penger om ei uke. :P

er det noen annet jeg kan gjøre?

Skrevet

Hvorfor byttet du for? Fungerte hunden fint på Eucanuba ville jeg gått tilbake til det :P

Canicur og zoolac koster under en hundrelapp per stk, er det ingen som kan låne deg penger?

Det optimale er jo selvfølgelig å gi begge deler, gjorde det da Gizmo var dårlig i magen og det fungerte kjempebra. Gizmo zpiser heller ikke ris så han får istedet fiskepudding eller fiskeboller!

La hunden faste i dag og forsøk med litt fiskeboller i morgen. Men prøv å få tak i panicur eller zoolac, kanskje du kjenner noen med hund som har det liggende?

Skrevet

Kanskje du skiftet for brått.?

Kan være smart å bruke kanskje 14 dager på å blande for over til det nye...

10/90 - 20/80 - 30/70 osv for å få en enda mykere overgang...

50/50 i to dager kan bli hardt for enkelte kanskje...

Diare e noen dager under/etter forbytte er vel ganske normalt.?

Buster har allefall hatt det samme hvor myk vi prøvde å gjøre overgangen...

Skrevet

okey. da prøver jeg litt mykere overgang etter fasten og en dag med fiskeboller. håpe det retter seg for jeg har ingen å låne penger av. hvis ikke får jeg tilbake pengene fra den nye hundematen. de sa det i dag når jeg snakka med dem.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...