Gå til innhold
Hundesonen.no

Aldor & Matcho Diva Nemesis

denatus

Recommended Posts

Heisann. Tenkte å legge ut bilder av "flokken" min, Vi har jo Aldor som er en Rottweiler hanne på 8mnd & Matcho Diva Nemesis som er en Dogo Canario/Boerboel blanding på 3mnd. Lenge sia jeg har vært innom, så tenkte å opptatere dere litt.

Være litt fotogen nå

aldor2.jpg

Sitte å se "glad" ut, hehe.

diva2.jpg

Åja, ku`ne er noen store skummle dyr.

aldor.jpg

Flinke på innkalling...

divaifart.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Beklager sent svar. Men her legger jeg inn litt flere bilder til dere.

Som dere sikkert ser, så får dem seg en god omgang sosialisering med unger, med godt tilsyn veld å merke.

Bikkjene elsker ungene, spesielt naboungene, og dem elsker bikkjene, utrolig koslig.

Å må bare fortelle at Diva må være den mest rolige, tolmodige, stabile bikkja jeg har vært bortig, kan dra i skinnet, ørene, stikke fingra i øynen, dra i halen, ikke en reaksjon, hu bare ligger å koser seg, vi har funnet ut dette med litt "uhell" men hu er så snill og god, så rolig å herlig, men når hu er i lek med hunder, så tar hu virkelig av, da er det morro å se hu, hu har til å med aldri valpebitt på mennesker, går som regel ut over bordbein osv.. Så jeg er veldig glad for at hu er som hu er, stor fornøyd med henne :D

Lite biteface bilde.

tur%204.JPG

Powser litt

Diva%20i%20profil.JPG

Diva ypper med fatteren til Aldor

000001.JPG

"bitte små" poter

000005.JPG

"Head Shot"

000006.JPG

Pinner er gode

000013.JPG

Se pen ut

000022.JPG

Charlotte & Andreas koser seg med Diva

bilde%2002.JPG

Se dem koser seg

bilde%2005.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg skulle få sjokk da jeg så bildet av Diva ved siden av ungen, for jeg så ikke at det var et barn med en gang :( Haha! Dæven for gigantisk bikkje, tenkte jeg!

Hehe, greit nok at hu er stor, men SÅ stor er hu ikke :D hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...