Gå til innhold
Hundesonen.no

Litt stolt!

Ulvinne

Recommended Posts

Jeg var på senteret og handlet på cubus her, takker være min kusine for ellers hater jeg cubus, de har aldri en størrelse som passer meg. ;)

Men hun skulle inn i den forhatte butikken overbevist at vi skulle finne noe som passer.

Jeg går med klumpen i magen inn der, finner ei bukse jeg syntes var drit stilig, også var den 5 størrelser mindre enn jeg vanligvis bruker. <_<

Jaja, sier jeg, da er det vel bare og tusle ut igjen. Men neida, hun skulle ha meg til og prøve den buksa. (nedverdige meg sånn. ;) ). Vel, jeg gikk da inn i prøverommet, fikk den over hoftene(øyner et bittelite håp for vanligvis går jeg de ikke over ræva). Drar den på meg, lukker igjen og den sitter som bare det! banana banana wee!

Jeg har altså gått ned 5 størrelser på ca 6 mnd.. :P Jeg holdt på og skrike rett ut... :P

Så, da kan kanskje endelig jeg begynne og handle på den flotte butikken cubus egentlig er. :P

Måtte bare skryte litt,sliti som f med og finne bukser de siste 2-5 årene, så veeeeldig deilig og endelig finne noe som passer.! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Du har all grunn til å være stolt! :P 5 størrelser er mye!

Sukk, skulle ønske jeg hadde samme viljestyrke! :P

hihi, jeg kan garantere dere alle at det har ikke noe med min viljestyrke og gjøre.. :P

Få dårlig råd, beste slanketipset jeg har.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer! kjempe bra! har du fler slanke tips?? jeg har lakt så sykt på meg...:P

du er flink! det er VANSKELIG å ta av!

Altså, jeg skulle jo egentlig slanke meg jeg, så jeg tittet litt på Grethe Roede(?), for den kuren skal visst være kjempe fin. Men så dyrt! :P Ikke aktuelt at jeg betaler flere tusen for og gå ned noen kilo...

Så tittet jeg på noka diette, egentlig rimlig nok men ble jeg mett av 2 dl flytene sjokolade aktig "mat"? nei..

Men så har vi hatt dårlig økonimo noen mnd, og det hjalp nok. :P Man får ikke spist seg mett, det er veldig begrenset hva slags mat man kan spise(her snakker vi to brødskiver me ost til frokost VÆR dag og kanskje en pizza til middag,grandiose koster jo faktisk bare 21 kroner..). Og vann.. Funker som fanken det.. :)

Så nå tenkte jeg at jeg skulle begynne og trene litt, for og stramme opp litt, man blir jo faktisk slankere av det også.. :P

Bare ikke bestem deg for og gå ned, ta det pent, bare tenk litt på hva du spiser og hold deg aktiv så tenker jeg det går av seg selv jeg.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...