Berner Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 Her er altså Bamsegutten min, på litt over året. Eg har hatt han siden han var kvalp, og han er nå blitt ein stor og fin gut. Han er ekstremt sta, og gløymer veldig ofte hørselen igjen heime Me går nå lydighetskurs klasse 1, og håper på å konkurrere i dette når han er klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildand Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 Så vakker han er! Kommer dere på berner-spesialen til helga? Jeg og Castor starter LP1 og håper på opprykk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berner Skrevet 31. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 Så vakker han er! Kommer dere på berner-spesialen til helga? Jeg og Castor starter LP1 og håper på opprykk! Nei, dessverre Men ønsker dere masse lykke til, skal krysse fingrene for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2006 Bamse er bare kjempeherlig Jeg kommer heller ikke på spesialen i helga Det som er årets store happening i bernernorge og alt! Søskenbarnet mitt konfirmerer seg nemlig den lørdagen vi skulle ha stilt Albin Spesielt kjipt at vi må gå glipp av det i år siden det er 50-års jubileum. Mulig vi kjører dit på lørdagskvelden og får med oss søndagen, men siden det blir en 3-4 timers omvei og vi ikke har noen hund å stille + at vi har kattunger vi må hjem til så tror jeg vi dropper det. Menmen.. Jeg ønsker iallefall Hilder og Castor masse lykke til! Og håper på flere bilder av Bamse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2006 Han er utrolig nydelig *smelte* Jeg har vurdert Berner Sennen som min første hund, men har funnet ut at de blir i største laget. En dag skal jeg alikevel ha en slik. De er jo bare til å forelske seg i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Himmelblå Skrevet 4. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2006 Kjempepen hund! Flott rase Berner Sennen, har en søster som skal ha seg en slik til neste år. Vet du om det er mange kenneler rundt om i landet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 8. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2006 En som bor i nærheten her har en Berner-valp i de samme fargene, en utrolig nydelig liten bamse Det var jo din også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar