Gå til innhold
Hundesonen.no

En rase som har gjort inntrykk på deg...

Wheaten terrier

Recommended Posts

Og generelt alle hunder som smiler!:

Når jeg ser på hunder som trekker på munnvikene og logrer med "hele kroppen" er noe av det vakreste jeg vet! De er så utrolig herlige! (sett speedyen til kine smile? *sukk*)

hehe - En venninne, som har niesa til Zarten, og jeg var på fest, og gjorde som alle andre stolte mødre, viste frem bilder av gullungene våre (kjekt med mobil, trenger ikke store lommeboka lenger :lol: ), begge to smiler, og de smiler skikkelig!

Etterhvert som kvelden skred frem, kom en av de andre bort til meg, og lurte på hva vi egentlig skulle med sånne hunder, og jeg skjønte ikke helt hva han mente jeg, så jeg legger ut om hva vi brukte de til (litt spor, litt lydighet osv), men så rister han på hodet og spør "er dere ikke redd de når de flekker tenner sånn?" :icon_redface: Stakkars mannen hadde aldri sett en hund som smilte han, så han trodde de var aggressive! hehe

For det er jo helt naturlig å ta bilder av en aggressiv hund som står og flekker tenner til deg, sant? Pleier å være det første jeg tenker på ihvertfall, opp med mobil/kamera og knips ivei! *flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...