Gå til innhold
Hundesonen.no

minn meg på dette

henrikke

Recommended Posts

minn meg på dette om jeg skulle glemme det igjen: Grunnen til at jeg ikke gir henrik tørrfisk er at det stinker grønne bein og smådjevler!

hva skulle jeg kjøpe det sølet for - nok en gang.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøper du tørrfisken, og er den i ferdipakkete poser? Tørrfisk av god kvalitet skal ikke lukte helt forferdelig. Det er selvsagt en svak eim av fisk av den uansett, men den skal ikke lukte så forferdelig. Da er kvaliteten dårlig, som Renate påpeker :D . Det beste er å kjøpe tørrfisk i en fiskebutikk, eller tørke selv. Her selger de egen hundetørrfisk i fiskebutikken, og den lukter bare svakt fisk. Kjempegod kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøper du tørrfisken, og er den i ferdipakkete poser? Tørrfisk av god kvalitet skal ikke lukte helt forferdelig. Det er selvsagt en svak eim av fisk av den uansett, men den skal ikke lukte så forferdelig. Da er kvaliteten dårlig, som Renate påpeker :D . Det beste er å kjøpe tørrfisk i en fiskebutikk, eller tørke selv. Her selger de egen hundetørrfisk i fiskebutikken, og den lukter bare svakt fisk. Kjempegod kvalitet.

All fisk jeg har kjøpt her sørpå stinker. Det er gjerne hundefisk i poser, ja. Har aldri sett tørrfisk i fiskedisken, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All fisk jeg har kjøpt her sørpå stinker. Det er gjerne hundefisk i poser, ja. Har aldri sett tørrfisk i fiskedisken, tror jeg.

Har prøvd tørrfisk i pose jeg og, da vi bodde i trøndelag. Å det synet som møtte meg da jeg kom hjem til Buster er ubeskrivelig. Det var diare med stor D, å i forferdelige mengder. I tillegg så hadde stakkaren prøvd å grave seg ut døra for å komme seg på do :D . Aldri mer tørrfisk i pose etter det.

Etter det har vi kjøpt hele tørrfisk fra fiskedisken, mest etter at vi kom hit siden det er lettere å få tak i her. På Steinkjer så var det bare fiskbilen som hadde skikkelig tørrfisk. Her har de det i disken på senteret vi handler dagligvarene i.

Og da jeg bodde på Andøya så tørket hele familien sin egen tørrfisk. Beste kvaliteten som går an å få B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...