Gå til innhold
Hundesonen.no

Skal du/dere på festivaler i sommer?

Tine

Recommended Posts

Skrevet

Nå som sommeren er ganske nærme, skal du/dere på noen festivaler i sommer og hvorfor? :(

Skal selv på ungkarsfestivalen og Country festivalen, unkarsfestivalen har jeg vært 3 år på rad nå og skal selvfølgeligt i år og*gleder meg* Masse liv, full rulle fra torsdag til søndag. Og ikke minst så møter du mange hyggelige mennesker, pleier å dra en gjeng ned på 6-10 stk i buss. Country festivalen har jeg ennda ikke vært på og gleder meg til i år når jeg skal ned der til :(

Skrevet

Det blir nok ikke mye festivaler i år her i gården! :angry: Men det er av naturlige årsaker så! :)

Vi har vært på Countryfestivalen på Vinstra! Kan anbefales på det sterkeste!

Vært på Selbufestivalen - den var og morsom, Storåsfestivalen - ikke helt min type musikk og sånn, men gøy allikevel!

Eneste jeg kan tenke meg å tilbake på er Countryfestivalen på Vinstra! Digger jo musikken og folka! :wub:

Skrevet

Det blir nok ikke mye festivaler i år her i gården! :wub: Men det er av naturlige årsaker så! :angry:

Vi har vært på Countryfestivalen på Vinstra! Kan anbefales på det sterkeste!

Vært på Selbufestivalen - den var og morsom, Storåsfestivalen - ikke helt min type musikk og sånn, men gøy allikevel!

Eneste jeg kan tenke meg å tilbake på er Countryfestivalen på Vinstra! Digger jo musikken og folka! :)

Jeg elsker å bare gå fra buss til buss og fra plass til plass for å møte folk som liker å feste :) Gøy med musikken og da for all del men innrømme at jeg ikke får så mye med meg av musikken som spilles på scenen da :)

Skrevet

Skulle egentlig på Quart-festivalen, gleda meg dritt mye, men så fant jeg ut at jeg ikke har nok penger siden jeg skal til USA og da MÅ jeg ha lomme penger. :angry:

Men det var utrolig surt siden mange av vennene mine skal <_<

Skrevet

Ja da ville jeg ha spart til USA turen ingen tvil om det da :angry: er ganske dyrt da å reie på festivaler... Går ganske mangen tusen ja :wub:

Skrevet

Eneste jeg kan tenke meg å tilbake på er Countryfestivalen på Vinstra! Digger jo musikken og folka! :wub:

Når er det den på vinstra pleier å være? Ble invitert med ifjor men da kunne jeg ikke pga besøk. Kanskje jeg får til i år :) (selv om det er tvilsomt ).

Eller så skal jeg dessverre ikke på festivaler. Har ikke råd til å skeie ut slik i sommer siden jeg ikke har fått jobb enda.. Det er jo et lite håp om at jeg får, men jeg tviler. Vil ha tilbake avløserjobben min jeg :angry: .

Og hadde jeg hatt råd så hadde roskilde vært på toppen av listen over festivaler B)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...