Wheaten terrier Skrevet 17. Mai 2006 Rapporter Skrevet 17. Mai 2006 Noen som vet om noe sånt? En tabell med f.eks. (for Hills hundefor) 10 kg - 230g 15 kg - 310g osv. ?
Maria Skrevet 17. Mai 2006 Rapporter Skrevet 17. Mai 2006 Det står bak på posen vi har i alle fall...?!
Hunter Skrevet 18. Mai 2006 Rapporter Skrevet 18. Mai 2006 Hvis du går inn på Hill's sin hjemmeside, så trykker du på "Hunde-/Katteeier" på toppen av siden. Der skal du kunne velge fòrtypen du vil se på. Så skal du kunne velge hund eller katt, alder osv, når du trykker på "send" kommer du inn til de forskjellige fòrtypene. Så kan du trykke deg innpå den fòrtypen du lurer på, innpå der skal det være link til et PDF-dokument med flere detaljer om fòret. Der fant jeg tabeller. (lang forklaring, lykke til)
Wheaten terrier Skrevet 18. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mai 2006 Hvis du går inn på Hill's sin hjemmeside, så trykker du på "Hunde-/Katteeier" på toppen av siden. Der skal du kunne velge fòrtypen du vil se på. Så skal du kunne velge hund eller katt, alder osv, når du trykker på "send" kommer du inn til de forskjellige fòrtypene. Så kan du trykke deg innpå den fòrtypen du lurer på, innpå der skal det være link til et PDF-dokument med flere detaljer om fòret. Der fant jeg tabeller. (lang forklaring, lykke til) Takk, nå fant jeg det :angry:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar