Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skal du i 17 mai?


tm100021

Recommended Posts

TIVOLI :wub::) Hele dagen! Siden jeg er "godt voksen", bruker jeg ungene som skalkeskjul ;) Og siden jeg har tre blir det masse karuseller på mor! Wooohooo :D

Åh, heldiggrisen som har skalkeskjul altså!! Pleier å låne noen unger når jeg er hjemme og det er tivoli, men her kjenner jeg ingen unger.. <_<

Vi skal gå tur med Mia i Estenstadmarka regner jeg med. Tar med pølser og brus så blir det nok gøy det og. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Åh, heldiggrisen som har skalkeskjul altså! Pleier å låne noen unger når jeg er hjemme og det er tivoli, men her kjenner jeg ingen unger.. <_<

Vi skal gå tur med Mia i Estenstadmarka regner jeg med. Tar med pølser og brus så blir det nok gøy det og. :icon_redface:

Du kan låne meg om du betaler meg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jobbe med eksamensmappe, gå tur i skogen med hugo, gå i borgertoget for rockeklubben i porsgrunn (sannsynligvis iført turtlesdrakt og trommer) og så dra på 17. mai konserten på rip. Terroristene spiller! (reggae) og billigere øl til alle som går i tog! (har jeg lov å skrive det? frivillig organisasjon, ingen som jobber der tjener penger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal først på 17. mai frokost i klubben og så til byen for å gå i tog med roklubben. Vi har 100 års jubileum og får lov til å gå først i toget av idrettslagene :wub: Jeg skal da selvsagt ha på meg min nye ubrukte bunad! Hehe, fikk ikke bunad til konfirmasjonen(da jeg ikke er konfirmert, hehe), men derimot til 18 års dagen :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stå opp klokka 05 00 :icon_redface: og lufte hund før minstebarnet og jeg skal på skolen og spise frokost og marsjere først her hvor vi bor, så i byen og kanskje kongen vinker til oss B), så is og gassballong, så hjem og lufte hund og lage lunsj til englebarna, så opp og marsjere litt igjen, så har sjette klasse 17 maiansvaret på skolen så jeg skal stå i kaffen og selge de kakene vi har bakt, så er det slutt klokka åtte og jeg kan gå hjem og lufte hund igjen. Hurra for 17. mai! banana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal være hjemme. Står opp i 08tiden og setter opp det norske flagg i 09 tiden. Drar så bort til min søster og spiser frokost der og etter det skal vi vel til skolen til niesen der de skal gå 17mai tog. Tar noen bilder av hun/ungene og drar hjem igjen og daffer til noen ringer og vil finne på noe. Ganske så daff dag med andre ord men tror ikke eg orker å dra til byn lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...