Gå til innhold
Hundesonen.no

Så trygg jeg er blitt!

ida

Recommended Posts

Altså, som noen her sikkert har fått med seg, har jeg i snart et år (så fort det har gått!), vært i den heldige :) situasjonen at jeg har hatt en liten tollerfrøken i familien. Hun er en liten dame med spesielle behov og vi jobber mye med det meste av dagliglivets utfordringer.

Her om dagen kom jeg på at jeg ikke lenger sitter inne og gruer meg for alt det "skumle" vi kommer til å møte ute og hvordan vi skal komme helskinnet fra skiløpere, unger, gamle damer med rullator, sykler og you name it. Nei, nå er det mer sånn at hvis noe av dette kommer på vår vei, tenker jeg, "fint, nå får vi trent litt passering her". Jeg er mer avslappet til hele hundeluftingen, på en måte. Det er igrunnen ganske behagelig å være mamman til Fibi for tiden, for det meste, da...

Ville bare si at jeg har gått rundt og trodd at jeg har drevet og trent hund også er det kanskje hun som har trent meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere har trent hverandre?

Merker det har mye å si på hunden hvordan innstilling mennesket drar på tur med.. Når du har merket litt forbedring har du slappet litt av, dermed har fibi blitt tryggere og forbedret seg mer, og dere har kommet inn i en god sirkel?

Uansett, gratulerer! Dere har gjort en kjempejobb sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...