Gå til innhold
Hundesonen.no

Snob-Zone's Seductor de Salsa (Ozzy)

kit

Recommended Posts

• 2 months later...

Skal hilse fra Salsa å si takk for alle de koslige kommentarene ^_^

Her kommer det noen flere bilder, tok de i går da vi var på tur oppe ved kirken:)

Håper ikke de er for store :S

salsa84.jpg

salsa83.jpg

salsa81.jpg

salsa82.jpg

salsa80.jpg

salsa79.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Tusentakk for alle de koslige kommentarene^^,

Har ikke vært her inne på leeenge..menmen..

Salsa (bytta navn for en stund siden til Ozzy) har nylig blitt kastrert, han tissa overalt osv og siden vi ikke har tenkt å delta på utstillinger og sånn så endte det med at vi tok ham med til dyrlegen:)

Det viste seg at han har en arvelig sykdom..husker ikke hva det het, men en av testikklene hans hadde ikke dotti ned eller sånn så han kunne fått kreft eller den kunne ha surra seg rundt noe tarmgreier som er veldig akutt og i noen tilfeller dødelig :s

så glad for at vi bestemte oss for å få ham kastrert! Nå tusler han rundt med lampeskjerm og syns ille synd på seg selv ;) hehe

Stakkars lille pjokken :\

salsa89-1.jpg

Så masse gøy i en gøyal sak..genialt!

salsa90-1.jpg

salsa91-1.jpg

Ops!

salsa92-1.jpg

Det vakke meg!

salsa93-1.jpg

salsa97-1.jpg

salsa98-1.jpg

salsa100-1.jpg

salsa110.jpg

Kom igjen a! Fjern den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okidoki^^

Tenkte på å ta ham med bort en tur på onsdager ;)

Sånn at han får møtt andre hunder litt oftere og sånn..der vi bor er det bare en megastor irsk ulvhund og to agressive schäfere o.O hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Valpene har blitt store! Vil gjerne se oppdaterte bilder av resten av valpegjengen også 😍 Julehilsen fra Pod (8 mnd), Ild (1 år) og Floss (7 år).
    • Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...