Gå til innhold
Hundesonen.no

Inspirasjon til freestylere

Wheaten terrier

Recommended Posts

Skrevet

Det var et supert kurs! Hvis noen er interressert i å lese mer om det, har jeg skrevet et sammendrag av teorien hun gikk gjennom på kurset her.

Har også skrevet referat fra hva Lassie og jeg gjorde på kurset i bloggen min. Første dag og andre dag.

Skrevet

Finner ikke jeg??

Trykk på linken og trykk OK på den grei som kommer opp.. Så spoler du fram til ca. 13.30 ;) Da skal det funke :P

Det så kjempe morsomt ut! :P Kommer Carolyn tilbake til Norge snart eller er det noen som skal ha et freestyle kurs snart på øst-landet eller? Vet dere noe om det?

Var skikkelig moro å lese alt sammen! :P

Skrevet

Trykk på linken og trykk OK på den grei som kommer opp.. Så spoler du fram til ca. 13.30 ;) Da skal det funke :P

Det så kjempe morsomt ut! :P Kommer Carolyn tilbake til Norge snart eller er det noen som skal ha et freestyle kurs snart på øst-landet eller? Vet dere noe om det?

Var skikkelig moro å lese alt sammen! :P

Carolyn kommer neppe tilbake til Norge på en stund. Oversikt over freestylekurs står her: http://www.freestylenorge.com/kurs.htm

Skrevet

Prøvde det du skrev nå, men det funket ikke. Spolte frem til 13.30 men ikke noe om freestyle :)

Hvilken dato og klokkeslett var det?

Trykk på linken og trykk OK på den grei som kommer opp.. Så spoler du fram til ca. 13.30 :) Da skal det funke :)

Det så kjempe morsomt ut! :D Kommer Carolyn tilbake til Norge snart eller er det noen som skal ha et freestyle kurs snart på øst-landet eller? Vet dere noe om det?

Var skikkelig moro å lese alt sammen! :D

Skrevet

Prøvde det du skrev nå, men det funket ikke. Spolte frem til 13.30 men ikke noe om freestyle :)

Hvilken dato og klokkeslett var det?

Det var på mandag, kl. 1840 tror jeg... ?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...