Gå til innhold
Hundesonen.no

spiste kaktus :o


Kristina

Recommended Posts

;) LOL ;)

Merkelig hund du har! hehe.. Det må da ha gjort fryktelig vondt. Huffameg.. Kan umulig være bra for henne. Nei, ikke vet jeg. Du får vel ringe dyrlegen å høre, eller kanskje netvet.no (eller hva det heter igjen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! *lol* sorry at jeg ler.. men for et syn det må ha vært! Rare Lunah! ;)

Får håpe hun ikke stikker opp hele magen da, at det passerer magesekken og tarmene som normalt..

Ja, det er ikke så lange pigger :wink: bare sånne på noen mm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På meg så er dem små¨værst...

Jeg tar på kaktusen og får mange inni den uten at jeg merker det, så etterhvert, kjennes det ut som en slags gift eller noe, men egentlig så er det fordi jeg presser dem lenger innover ...

De lange merker du og kan dra ut + at det ikke kommer inn en hel hau :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Hei! Stakkars Lunah.... stakk sikkert forferdelig... Vicky hadde en periode hun spiste sminke, men aldri planter. Alle valpene ble tatt skikkelig hver gang de nærmet seg en ledning eller planter, så nå går de ikke på noe... det jeg ville bekymret meg mest for var om planta er giftig? Kanskje lurt å ringe dyrlegen å høre ;) det går sikkert bra ;) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Stakkars Lunah.... stakk sikkert forferdelig... Vicky hadde en periode hun spiste sminke, men aldri planter. Alle valpene ble tatt skikkelig hver gang de nærmet seg en ledning eller planter, så nå går de ikke på noe... det jeg ville bekymret meg mest for var om planta er giftig? Kanskje lurt å ringe dyrlegen å høre ;) det går sikkert bra ;) Lykke til!!

stakk sikkert ikke så forfærdelig siden hu spiste på den...?. virka som hu syns det var namnam hvertfall. Hu har prøvd å spise den engang før å, men da redda jeg den stakkars kaktusen i tide... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man burde i alle fall holde øye med hunden om den har spist noen planter. Min hund spiste på en grønn plante for 1 år siden. Han ble skikkelig syk pga at stort sett alle grønne inneplanter er giftige. Ikke noe medisiner som hjelper. Står kun på immunforsvaret til hunden. Hunden min klarte ikke å holde på urinen sin så det gikk så langt at vi måtte bruke bleie på han. Gikk også utover nyrene hans. Så var til regelmessig kontroll for å se om nyrene taklet det. noe som de heldigvis gjorde;) men tok over 1 mnd før han var frisk igjen. Ikke noe gøy.. var redd for at jeg kunne miste han.. noe som dyrlegen advarte meg om... men gikk heldigvis bra;))

så derfor alle hundeeiere;) Pass godt på hunden deres.. og hold de unna plantene.. min hund har ikke for vane å spise på de.. men han kjedet seg tydeligvis..

Symtomene han viste.. var at han krummet ryggen når han skulle tisse.. han løftet ikke opp beinet.. men satt mere.. så ut som om han heller skulle gjøre stort.. når han bare skulle tisse.. han hadde tydelige plager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...