Gå til innhold
Hundesonen.no

Mannfolk altså...


Kiara06

Recommended Posts

Var på kajakktur idag, og mannen min fikk låne med seg digital cameraet mitt, siden han er bedre til å ta bilder enn meg...

Turen går fint, alle er glade å sola skinner å gjør alle solbrent..

Vi kommer dit vi skal gå iland, da skjer det.

HAN MISTER JAGGU MEG CAMERAET MITT I VANNET!!! :P :wallbash: :(

Var bare sekunder unna fra at jeg ble helt ;) å skikkelig :angry2: !

Hadde han vært nært nok hadde han nok hatt en litt såret stolthet også, etter at kona kjeftet han full forran de andre...

MANNFOLK!!

(men jeg slo/kjefta ikke på han. Er fortsatt englegutten min.........på prøve)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar da, han gjorde det sikkert ikke med vilje.

Sant det... Han fikk jo berget cameraet opp igjen, så håper på at det fungerer etter dette..

Hvis ikke har jeg ønsket med Canon EOS 350D som erstatning :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjern batteri og vask den med destillert vann og legg den til tørk i noen dager på noe varmt og da KAN det være at kamaraet funker igjen. Flere som har reddet elektronikk på den måten men det spørs om det ikke har kommer vann inn i linsen da.

Kjipt anyways men eller er menn forsatt best med elektronikk. :(

*løpe og gjemme seg* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det... Han fikk jo berget cameraet opp igjen, så håper på at det fungerer etter dette..

Hvis ikke har jeg ønsket med Canon EOS 350D som erstatning :)

Her har du fin mulighet til å få bytta ut kameraet ditt til noe annet, og så kjefter du på ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kjenner til det problemet da, typen min mista drikke i tastaturet på den bærbare pcn min :wallbash: Jeg har nå ingen bærbar den er til reprasjon og jeg håper den blir ok igjenn. For alle programma jeg har inne på den osv er jeg avhengig av :) Men heldigvis så er det bare tastaturet som ikke virker da. Selve pcn er i god stand banana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv mista kameraet i vannet etter en båt tur. Jeg skulle akkurat til å dra båten i land da jeg ble lit rask i vendingen, og med kamraet på armen var ikke det det lureste. Kameraet fløy gjennom lufta og havna i vannet. Jeg fikk fiska det opp igjen etter 2 sek og kameraet funka fint etterpå. Så en annen dag ble jeg med en venn ut med båten hans. Vi dro over til Tingnes og skulle gå i land. Kameraet flyr igjen gjennom lufta og havner i vannet... Funker ikke etter det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tørket det og alt nå, men da vi skulle teste det slo det seg på, det kom en lyd ala dette: hfduehoew***%%&¤/(rar lyd med andre ord) og camerate, dødt. Borte å begravet..

Litt kjipt da siden vi skal i konfirmasjon til søsteren min til helgen.

Men, han som har fotobutikk her, var villig til å selge oss et Canon EOS 350D, sånn at vi får det før helgen, men skal betale det i juni! *snille snille fotomannen*

Nirm: jeg kjefta ikke på han da.. Kjefta bare inni meg. Han er tilgitt, lille søte englegutten min :):) *smaske på Mannen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, heldig han da. Hos meg hadde lunta hvert rimelig kort :) (gutter på sonen ikke hør les dette dere :P)

Han hadde nok fått huet fullt av kjeft ja... Men om han skaffet meg et nytt så hadde han blitt fort tilgitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
    • Så denne tråden nå og vil bare skyte inn noe; Det er altfor tidlig å forvente noen som helst grad av renslighet for en valp på den alderen. Den har ikke rukket å utvikle blærekontroll nok til å engang vite i forkant når den må på do. Den vet det ikke før den plutselig tisser seg ut. Nå er det en stund siden du skrev innlegget, og jeg antar at du har begynt å se forbedringer på denne fronten den siste tiden?    
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...